رئیس ائتلاف فتح عراق از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه پس از سفر خود به عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
متوسط بارندگی و طبیعت خشک و نیمه خشک ایران، لزوم اجرای طرح کاشت درخت را دو چندان می‌کند.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
در شبی که گل گهر برای مدعیان خط و نشان کشید هافبک تکنیکی این تیم گلزنی کرد تا یکی از بهترین های تیمش باشد.
رئیس جمهور تفویض اختیارات ویژه به استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات و پیشبرد امور استان را ضروری دانست و بر تداوم هماهنگی همه مدیران استان برای رفع مشکلات تاکید کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.
وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای خواستار تضمین امنیت رئیس‌جمهور نیجر شد.
وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای خواستار تضمین امنیت رئیس‌جمهور نیجر شد.
سخنگوی پلیس گفت: بر اساس دستورات و فرامین، حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است.
رئیس جمهور با اشاره به توافقات حاصل از سفر اردیبهشت ماه خود به دمشق، بر اجرایی شدن کامل توافقات صورت گرفته در این سفر به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
سفیر عراق در اسلام آباد با وزیر کشور پاکستان درباره موضوعات متعددی، رایزنی کرد و رانا ثناء الله خان بر روابط برادرانه با عراق تاکید کرد.
آلخاندرو کامانیو از اخباری که تایید می‌کنند اشرف حکیمی به آژانس انتقالاتی فائزه العماری (مادر امباپه)، ملحق خواهد شد، به شدت ناراحت است.
آلخاندرو کامانیو از اخباری که تایید می کنند اشرف حکیمی به آژانس انتقالاتی فائزه العماری (مادر امباپه)، ملحق خواهد شد، به شدت ناراحت است.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف فتح در دیداری دوجانبه ضمن بررسی تحولات این کشور، بر حمایت از برنامه های دولت برای مبارزه با تروریسم تأکید کردند.
در دیدار رئیس ائتلاف فتح با «محمد شیاع السودانی» بر حمایت از برنامه های دولت برای ارائه خدمات به شهروندان عراقی و کاهش شاخصه های فقر در این کشور تأکید شد.
ائتلاف فتح اهداف اصلی دیدارهای هادی العامری با طرف های کُرد و سنی را اعلام و تاکید کرد وی به زودی با مقتدی صدر نیز دیدار خواهد کرد.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق د رواکنش به درخواست جریان صدر از رئیس ائتلاف فتح تأکید کرد که «هادی العامری» شیخ المجاهدین و ادامه دهنده راه فرماندهان شهید باقی خواهد ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ