معاون کل دادستانی در دیدار با اعضای انجمن صنایع سلولزی بهداشتی، بر ضرورت رفع موانع تولید تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، بر اهمیت موضوع بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: بهداشت و درمان از جمله مصادیق مهم حقوق عامه است.
دادستانی یزد ضمن اعلام جرم نسبت به یک بلاگر، تاکید کرد: هنجارشکنی‌های فرهنگی و اجتماعی در هیچ قالبی پذیرفتنی نیست
دادستان کل کشور ضمن تاکید بر اینکه با مولدسازی سرمایه های راکد تبدیل به سرمایه های مفید می شود از آمادگی قوه قضاییه برای حل مشکلات حقوقی مولدسازی خبر داد.
دادستان کل کشور با تاکید بر این که صیانت از حقوق عامه چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضائیه
دادستان کل کشور در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه‌گری جوانان از مسئولان و حضورشان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.
دادستانی بلژیک تایید کرده مردی که سال گذشته مارک فن بومل را تهدید کرده، سعی داشت سرمربی رویال آنتورپ را مجبور کند که به او قراردادی از سوی باشگاه پیشنهاد دهد.
رئال مادرید در بیانیه ای رسمی تایید کرد که به دادستانی کل شکایت کرده و همزمان خود نیز شکایتی جداگانه علیه باشگاه والنسیا ارائه خواهد دادو
دادستان تهران بر اشتغال زندانیان به منظور قطع چرخه جرم و گسترش تولید تاکید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی توسط مسافرین و برخورد با قانون شکنان تاکید کرد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور بر انجام تکالیف قانونی تاکید کرد.
دادستان تهران تاکید کرد: برخی از چهره‌های احضار شده تا کنون به مقام قضائی مراجعه نکرده‌اند و در صورتی که در مهلت قانونی در دادسرا حضور نیابند جلب خواهند شد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز بار دیگر تاکید کرد که دادستانی هیچ مدرکی علیه بارسلونا در پرونده نگریرا ندارد.
دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بهره‌مندی مناسب از نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد.
دادستان کل کشور در دیدار نوروزی با کارکنان دادستانی کل کشور بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر بر مردم تاکید کرد.
دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه ای بر لزوم رعایت حقوق مردم و دانش آموزان از سوی مدارس با توجه به افزایش تعطیلی‌های سا‌ل تحصیلی جاری تاکید کرد.
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه ضمن فاقد وجاهت دانستن اقدام پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه، بر جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف حقوق بین الملل تاکید کرد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با تاکید بر اینکه برابر گزارش‌های دریافتی، خرید و فروش غیرمجاز پرندگان به صورت پراکنده در برخی از نقاط فریدونکنار بعضاً انجام می‌شود، گفت: با دستور اخیر دادستانی مازندران، شهرداری و محیط زیست شهرستان باید با این گونه تخلفات به طور جدی برخورد کنند.
دفتر دادستانی پاریس با تایید اطلاعات منتشر شده از سوی ایستگاه رادیویی Europe ۱ اعلام کرد: تحقیقاتی در روز پنجشنبه به دنبال شکایت هفته‌نامه شارلی ابدو در ارتباط با هکی که وبسایت آن هدفش بوده، آغاز شد.
دادستان تبریز تاکید کرد: زمانی که مرحومه، از پژو 206 فرد مذکور پیاده می‌شود، هم نگهبان او را مشاهده کرده است و هم دوربین مدار بسته برج شهران تصاویر را ضبط کرده است.
کرمان - دادستان کل کشور تاکید کرد: افرادی که فریب خوردند با کمترین قرار آزاد شدند اما لیدرها و عناصر اصلی مجازات خواهند شد.
دادستان کل کشور با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرده افرادی که فاقد هرگونه سابقه کیفری هستند و در پرونده آنان نیز سند، مدرک، گزارش شاهد صحنه و گزارش مأمورین انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی یا قراین اطمینان آور وجود ندارد و کمیته کارشناسی به عدم نقش آنان در اغتشاشات اظهارنظر کرده است با توجیه و ارشادات لازم آزاد شوند.
معاون دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه با فضای اتهام زنی مخالفیم، گفت: تاکید ما به وزارت ارشاد و سازمان سینمایی این بوده که به موضوعات صنفی و اختلاف داخلی و حرفه ای رسیدگی کنند.
بایدن طی نشست خبری در کاخ سفید گفت: «أیمن الظواهری، رهبر گروه تروریستی القاعده را در افغانستان کشتیم. الظواهری باعث کشته‌شدن بسیاری از آمریکایی‌ها در حملات مختلف شده بود».
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ