وزارت حج و عمره عربستان بر ضرورت دریافت مجوزهای مربوط به برگزاری مناسک حج تاکید و مجازات‌های عدم دریافت این مجوزها را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه پس از سفر خود به عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که این رژیم اجازه افتتاح دفتر نمایندگی عربستان در اراضی تحت اشغال این رژیم را نخواهد داد.
وزرای خارجه روسیه و عربستان در حاشیه ششمین دور از گفتگوهای راهبردی میان مسکو و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه تاکید کردند.
سرپرست حجاج ایرانی در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روند عملیات مدینه قبل را خوب توصیف کرد و خوارستار احقاق حقوق حجاج ایرانی شد.
وزیر امور خارجه عراق در دیدار با همتای عربستانی خود، روابط دو جانبه و راه های تحکیم آن در زمینه های مختلف را بررسی و بر اهمیت و ضرورت هماهنگی مشترک سیاسی، نظامی و امنیتی تاکید
وزارت بهداشت عربستان بر ضرورت دریافت واکسن‌های مشخص شده از سوی زائران خانه خدا طی مراسم حج امسال، تاکید کرد.
یک کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عربستان تا زمانی‌که مسأله فلسطین حل‌وفصل نشود، به سوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهد رفت.
مشاور شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که عربستان باید بداند دوران وابستگی یمن به این کشور تمام شده است.
وزیران خارجه عمان و عربستان در تماسی تلفنی بر ضرورت آرام‌سازی اوضاع از طریق گفتگو بین طرف‌های درگیر تأکید کردند.
«آنتونی بلینکن» در گفتگوی تلفنی با وزیران امور خارجه عربستان و امارات، بر ضرورت توقف فوری و بدون پیش‌شرط درگیری‌ها در سودان تأکید کرد.
در بیانیه مطبوعاتی مشترک وزیران خارجه عربستان و سوریه آمده است که دو طرف بر اهمیت ارتقای امنیت و مبارزه با تروریسم در همه اشکال و سازمان‌های آن و تقویت همکاری در مبارزه با قاچاق و تجارت مواد مخدر و ضرورت حمایت از نهاد‌های دولت سوریه برای گسترش کنترل آن‌ها بر سرزمین‌های این کشور جهت پایان دادن به حضور شبه نظامیان مسلح در آنجا و مداخله خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کردند.
هیئت دولت عربستان در جلسه خود به ریاست پادشاه این کشور بر اهمیت اجرای توافق با ایران تاکید کرد.
وزیر خارجه عربستان ضمن تاکید بر لزوم ارتباط و دیدار مستمر مسئولان و مقامات دو کشور ، روند جاری اقدامات دو کشور را مثبت و رضایت بخش خواند.
بورل تاکید کرد: قطعا این خبر خوبی است چرا که دو کشور روابط سختی داشتند، اما تصمیم گرفتند که تعامل دیپلماتیک را از سر گرفته و سفرای خود را مبادله کنند. این مساله به ثبات منطقه کاهش تنش‌ها کمک می‌کند.
وزیر دارایی عربستان تاکید کرد که فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در ایران ایجاد شده است و تا زمانی که به بند‌های توافق احترام گذاشته شود، هیچ مانعی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
در بیانیه اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه «اتحادیه اروپا تلاش‌های دیپلماتیک منجر به این گام مهم را تقدیر می‌کند» آمده است: از آنجایی که هم عربستان سعودی و هم ایران برای امنیت منطقه محوری هستند، از سرگیری روابط دوجانبه آن‌ها می‌تواند به ثبات کل منطقه کمک کند.
باشگاه النصر عربستان تاکید کرد که خرید کریستیانو رونالدو شامل تعهدات عربستان برای میزبانی جام جهانی نیست!
وزیر خارجه عربستان هم بر این نکته تاکید داشت که مصمم هستیم شرایط و نگرانی های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید.
یک روزنامه عربستانی تاکید کرد افزایش تعداد تیم‌های لیگ فوتبال این کشور ارتباطی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد و اجباری از سوی AFC صورت نگرفته است.
سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان تاکید کرد که برخی حرکات بازیکنان آرژانتین در شان یک بازیکن حاضر در جام جهانی نبود.
وزارت گردشگری عربستان سعودی بار دیگر تاکید کرد که این کشور هیچ پیشنهاد رسمی برای میزبانی جام جهانی فوتبال ارائه نکرده است.
ولایتی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود تاکید کرد: اتفاقات اخیر ایران أسف‌بار است اما این امر چه ارتباطی با این مساله دارد که مجموعه‌هایی مسلح از طرف بارزانی از خارج بیایند و مردم کُرد ما را بکشند؟
امیرعبداللهیان در این دیدار تاکید کرد: وزارت امور خارجه از هیچ تلاشی برای آزادی اتباع خود فروگذار نخواهد کرد.
مهدی المشاط در سخنانی تاکید کرد که سلاح هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات یمنی ها در اختیار عربستان و امارات قرار می دهد، در صورت پافشاری بر تجاوز دردی از آنها دوا نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ