دروازه بان منچستریونایتد با اینکه موفق به مهار ضربه پنالتی مقابل برایتون نشد اما رفتارهایی از خود نشان داد تا سولی مارچ پنالتی اش را خراب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس نوشت: اغلب مهاجران ایرانی در خارج از کشور جزو نخبگان نیستند و بخشی از آن‌ها لمپن‌هایی هستند که از طریق پناهندگی سیاسی و حقه بازی توانسته‌اند آن طرف بروند در خلافکاری هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستند.
ناصر کنعانی گفت: از همه مسیرها و فرصت‌های دیپلماتیک از جمله گفت‌وگوهای با واسطه و تبادل پیام‌های با واسطه برای احقاق حقوق حقه ملت ایران در موضوع هسته‌ای استفاده خواهیم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر تفاهم نانوشته ایران و آمریکا عنوان کرد: ما درخصوص گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. ایران پایبند روند مذاکره و میز مذاکره بوده که بتواند حقوق حقه ملت ایران را تامین کند. در چارچوب سیاست اصولی و اعلام شده رویکرد و اقدامات خود را ادامه خواهیم داد.
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به اینتر هشدار داد در آستانه فینال لیگ قهرمانان در مقابل یک استراتژی روانی پپ گواردیولا که او بارها از آن استفاده کرده هشیار باشد.
کارلو آنچلوتی در مورد جایگیری عجیب فده والورده در شروع بازی هفته قبل رئال برابر چلسی توضیح داد و گفت که هدف گلزنی به کپا از وسط زمین بود.
منچستریونایتد روز گذشته در حالی موفق به صعود به دیدار فینال جام حذفی شد که اتفاقات خاصی در ضربات پنالتی به کمک آنها آمد.
مهدی محمدنبی گفت: متاسفانه فوتبال همیشه دستش دراز است چون حقوق حقه خودمان در پخش تلویزیونی بازی ها را دریافت نمی کنیم.
عقاب عمدا غذا را به لبه قفس نزدیک می‌کند و مرغ را وسوسه می‌کند تا دوباره امتحان کند. هنگامی که این کار انجام می‌شود، مرغ ماهیخوار با یک موقعیت ترسناک مواجه می‌شود.
یکی از صحنه‌های کلاسیک جام جهانی 2022 پیش از سومین گل آرژانتین مقابل کرواسی رقم خورد.
نگاه تاریخی ایرانیان به روس‌‌‌ها همواره با نوعی بی‌‌‌اعتمادی همراه بوده است ولی با این حال این روابط در طول تاریخ فراز و فرودهای بسیاری به چشم دیده است که گهگاه به سود ایران و گاهی نیز به کام روس‌ها بوده است.
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، در نامه‌ای مشترک به رئیس سازمان صدا و سیما، خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.
ساعاتی پیش از شروع دور جدید لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس با انتشار نامه‌ای خطاب به صداوسیما خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.
دیروز ۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران (اخابر) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.
نمایندگان اعلام کردند : اظهارات سخنگوی مرکز وکلا مبنی بر وجود ابهام در قانون و نحوه محاسبه نمرات آزمون بلاوجه بوده و مجلس یازدهم به تمام متخلفان هشدار می‌ دهد که از تمامی ابزارهای قانونی خود برای پاسداشت از حقوق حقه ملت بالاخص ۱۰ هزار و ۵۱۲ داوطلب پذیرفته شده در آزمون فوق ‌العاده مرکز وکلا و همچنین آزمون‌ های آتی مرکز وکلا استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ