مدیرعامل پرسپولیس از مجوز حضور هواداران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی پیش از دربی 100 خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
درگیری و ترک زمین در بازی دوستانه استقلال!
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتور معتقد است نتیجه عادلانه در دیدار با پرسپولیس، مساوی یا برد سرخپوشان تبریزی بوده است.
دروازه‌بان مس رفسنجان نسبت به حضور برخی افراد حاضر و منتسب به تیم هوادار که با سر و صدای خود بازیکنان این تیم را تحریک می‌کردند، معترض شد.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید هری مگوایر بدون کدورت و درگیری بازوبند کاپیتانی را به او تحویل داده است.
دو ستاره نقل و انتقالات تابستانی در اردوی تیم امید حضور دارند و فعلا مقصد بعدی خود در لیگ برتر را نمی‌دانند.
آنتوان گریزمان فاش کرد نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مسئله درگیر بوده است.
آنتوان گریزمان فاش کرد، نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مساله درگیر بوده است.
درگیری لفظی ویرژیل فن‌دایک با ووت وخهورست یکی از حواشی بازی امشب هلند-کرواسی بود.
آرای کمیته انضباطی فدراسیون کاراته در خصوص اتفاقات مسابقات انتخابي تيم ملي و مسابقات بين المللي مستر كاپ اعلام شد.
تصویری از دربی پایتخت منتشر شده که نشان دهنده تلاش سیدحسین حسینی گلر استقلال برای رها کردن یک تماشاگر نوجوان از دست ماموران است.
در شرایطی که ذبیح الله پورشیب بار دیگر با حضور در کنار میز کادر فنی تیم ملی مدعی تبانی خدابخشی و بابان شده بود، مهدی خدابخشی شدیدا به وی معترض شد.
کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: زمانی که به انتهای جاده سلامتی اکباتان رسیدم، امیر علی‌اکبری و دو نفر از دوستان او با سلاح سرد به من حمله کردند. متأسفانه در آن درگیری بینی و دندان من شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان‌ها در آن درگیری امیر علی‌اکبری را شناسایی کرده بود و جزو شهود ما در دادگاه بود.
گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
محمد الشناوی، کاپیتان و دروازه‌بان الاهلی مصر در جریان بازی تیمش مقابل الهلال سودان، با پزشک تیم حریف درگیر شد.
کاپیتان سابق رئال و مدافع پاری سن ژرمن رفتار زشتی با عکاس ورزشی بعد از بازی با بایرن داشت.
مدافع تیم ملی آرژانتین در نشست خبری بازی با کرواسی گفت که به لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم افتخار می کند و درگیری او با کادر فنی هلند را طبیعی عنوان کرد.
روی کین، کاپیتان سابق شیاطین سرخ، در قامت مجری تلویزیونی نیز همچنان حاشیه ساز است.
دوشان تادیچ، کاپیتان آژاکس، می‌گوید با سارقانی که قصد زورگیری و سرقت اتوموبیلش را داشتند درگیر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ