کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: زمانی که به انتهای جاده سلامتی اکباتان رسیدم، امیر علی‌اکبری و دو نفر از دوستان او با سلاح سرد به من حمله کردند. متأسفانه در آن درگیری بینی و دندان من شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان‌ها در آن درگیری امیر علی‌اکبری را شناسایی کرده بود و جزو شهود ما در دادگاه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
سردار آزمون برای اولین بار درباره روزهای بحرانی و جنجال برانگیز تیم ملی در آخرین روزهای سرمربیگری اسکوچیچ صحبت می‌کند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، از کری جالب لوکا مودریچ برای او در تمرینات پرده برداشت.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: دوران بزن در رو در ایذه تمام شده و عزم شورای تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که متخلفان را در این شهر به سزای کارشان برسانند.
مشاجره لفظی الساندرو باستونی و جان استونز در فینال چمپیونزلیگ از چشم رسانه‌ها دور نماند.
تمرینات تیم امید در کمپ تیم های ملی ادامه دارد، تا بازی های اصلی و کسب سهمیه صعود به المپیک بیش از یک سال زمان باقی مانده اما کار را باید در همان شروع جدی گرفت.
اورتون و لیدز که هر دو برای بقا به استخدام مربیان سنتی انگلیسی رو آوردند سرنوشت متفاوتی پیدا کردند و اورتون بود که با هدایت شان دایش موفق شد در لیگ برتر ماندگار شود.
هواداران دو تیم لیگ برتر انگلیس، از خجالت هم درآمدند.
منچستریونایتد با پیروزی ۱-۰ مقابل استون ویلا جایگاهش در رتبه چهارم لیگ برتر را تثبیت کرد.
امیر علی‌اکبری ادعای مازیار الهامی را با وجود داشتن سند رد کرد و مدعی شد که به او دست هم نزده است!
دو چهره جوان دعوت شده به تیم ملی، کار خود را خیلی جدی زیر نظر امیر قلعه‌نویی پیگیری می‌کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از مارکوس رشفورد خواست که برای به ثمر رساندن 30 تا 35 گل در این فصل تلاش کند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مهمانان ناخوانده و شیک پوش پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته ورودی تالارها و لباس‌ها و مدارک کشف شده در صندوق عقب خودرو پیکان به ۲۵ فقره سرقت از مهمانان مجالس عروسی اعتراف کردند.
استقلال و تراکتور مهم‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را در حالی برگزار خواهند کرد که آبی‌ها ستاره خط حمله خود را احتمالا در این بازی در اختیار نخواهند داشت.
بازیکنان آرژانتین به شدت از اظهارات عادل رامی، بازیکن فرانسوی، علیه امیلیانو مارتینز عصبانی هستند.
مسوت اوزیل با انتشار عکسی از خود در ورزشگاه البیت قطر اعلام کرد برای هواداری از مراکش به استادیوم رفته و در مقابل فرانسه از این تیم حمایت می‌کند.
ملی‌پوشان ایران در نیمه دوم امیدوار به جبران گل خورده مقابل آمریکا هستند.
علیرضا فغانی با صلابت و انگیزه زیاد در جام جهانی قضاوت می‌کند و مهم ترین هدف او و کمک‌هایش حضور در فینال تورنمنت است.
آرون رمزدیل، از بوکایو ساکا، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس و آرسنال خواست ترس را کنار گذاشته و در جام جهانی پنالتی بزند.
رامین رضاییان شاید حتی یک ذره هم شانس و امیدواری برای حضور در جام جهانی نداشت تا اینکه مرد پرتغالی ناخدای کشتی تیم‌ملی ایران شد.
دوران برخورد نرم ایران با گروهک‌های تجزیه طلب به پایان رسیده و اقلیم کردستان عراق لازم است به این موضوع توجه کند، کسی که در خانه‌ شیشه‌ای زندگی می‌کند، باید مراقب فرزندان خطاکار خود باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند. همین تساوی باعث شد تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم شود.
«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول، در مورد گل فوق العاده خود برابر بورنموث صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ