روی کین، کاپیتان سابق شیاطین سرخ، در قامت مجری تلویزیونی نیز همچنان حاشیه ساز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته دوم لیگ ملت‌ها در شهر روتردام هلند با حاشیه‌های عجیبی همراه است که درگیری لفظی بازیکن و سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از جمله آن‌ها است.
درگیری لفظی ویرژیل فن‌دایک با ووت وخهورست یکی از حواشی بازی امشب هلند-کرواسی بود.
آلفی هالند، پدر ارلینگ هالند، مدعی شده که درگیری بین او و هواداران رئال به خاطر شادی پس از گل سیتی بوده است.
پدر ارلینگ هالند که برای دیدن بازی منچسترسیتی و رئال مادرید راهی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شده بود با هواداران رئال درگیری لفظی پیدا کرد.
ارلینگ هالند و بن وایت پس از اینکه منچسترسیتی با نتیجه 4-1 آرسنال را شکست داد تا گامی بزرگ به سمت حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بردارند، در انتهای بازی با هم درگیر شدند.
جولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، از اختلاف نظر جدی‌اش با ارلینگ هالند پرده برداشت.
بازیکنان منچسترسیتی و نیوکسل بعد از خطایی که روی جک گریلیش انجام شد با هم درگیر شدند و ارلینگ هالند در این دعوا نقش پررنگی داشت و خنده او در میانه درگیری مورد توجه قرار گرفت.
ویلیام بوناک ورزشکار سیه چرده غنایی الاصل هلند روی استیج مسابقات مستر المپیا درگیری فیزیکی با هادی چوپان پیدا می‌کند
درگیری لفظی بین لیونل مسی و لوئیس فن خال در پایان بازی آرژانتین و هلند بسیار خبرساز شد ولی شب گذشته خبری از تنش بین مسی و مربی حریف نبود.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
در لحظه درگیری بین بازیکنان آرژانتین و هلند، یک خودکار از سوی نیمکت ذخیره‌های هلند به سمت ناهوئل مولینا پرتاب شد.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
مدافع تیم ملی آرژانتین در نشست خبری بازی با کرواسی گفت که به لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم افتخار می کند و درگیری او با کادر فنی هلند را طبیعی عنوان کرد.
خوشحالی هواداران مراکشی ساکن هلند در شهرهای این کشور خیلی زود به درگیری با پلیس کشیده شد و مقامات هلندی نسبت به رفتارهای خرابکارانه در این کشور هشدار دادند.
یک روزنامه‌نگار مدعی شده که درگیری بین مسی و وگهورست در پی یک سوءتفاهم به وجود آمده است.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از بازی با هلند با نیمکت نشینان حریف درگیری لفظی داشت.
به جز هیاهوی داخل زمین، بازی هلند و آرژانتین خارج از میدان نیز بسیار جنجالی بود.
آرژانتین شب گذشته در ضربات پنالتی هلند را شکست داد و به نیمه نهایی جام جهانی رفت. در دقایق پایانی بازی درگیری میان بازیکنان دو تیم در گرفت.
دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.
تنها چند دقیقه بعد از گل دوم آرژانتین به هلند در محوطه جریمه این تیم درگیری‌ای بین امیلیانو مارتینز و لوک دی‌یونگ اتفاق افتاد که با حضور دیگر بازیکنان به تنش کشیده شد.
طبن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.
بن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.
اخیرا زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه‌ای مدعی شد که بدترین دوران فوتبالی‌اش تحت هدایت پپ گواردیولا در بارسا رقم خورد. این اظهارنظر واکنش کنایه‌آمیز این مربی اسپانیا را در پی داشته است.
زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی بار دیگر به پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که در بارسلونا با او درگیر شده بود، حمله کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ