مدافع تیم ملی آرژانتین در نشست خبری بازی با کرواسی گفت که به لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم افتخار می کند و درگیری او با کادر فنی هلند را طبیعی عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خانواده آمریکایی که قصد داشتند با لئو مسی سلفی بگیرند توسط محافظان ستاره آرژانتینی کتک خوردند. این اتفاق در رستورانی رخ داد که خانواده مسی و بکام در آن حضور داشتند.
لیونل مسی در جریان ماراتون 8 گله اینترمیامی و اف‌سی دالاس در یک‌هشتم نهایی لیگز کاپ دو گل به ثمر رساند تا بار دیگر مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
اکنون محققان در حال بررسی راه‌های مختلفی هستند که پزشکان می‌توانند بدون تکیه بر این دو شریان، سفتی آئورت را غربال کنند. برخی از نتایج تحقیقات نشان داده‌اند که یک منطقه کاملا متفاوت ممکن است کلیدی باشد؛ متخصصان ممکن است بتوانند از این مکان در دسترس‌تر و به‌طور قابل توجهی کمتر تهاجمی یعنی نبض موجود در انگشت استفاده کنند.
سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی می‌گوید این باشگاه انتخاب اول لئو نبوده و او بعد از پایان حضورش در پی‌اس‌جی برای انتخاب باشگاه بعدی با تردیدهای بزرگی روبرو بوده است.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
لیونل مسی در پی اس جی نتوانست روند خوبی را داشته باشد. فوق ستاره آرژانتینی با این امید راهی پاریس شد تا پنجمین قهرمانی اروپایی خود را کسب کند اما نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود و با انتقادهای زیادی از جانب هواداران مواجه شد.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به‌زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد، رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
امروز شنبه باشگاه نیوولز اولدبویز مراسم خداحافظی با ماکسی رودریگز را در آرژانتین برگزار می‌کند. این مراسم مهمانی بزرگ دارد و لیونل مسی در آن حضور خواهد داشت.
مهدی طارمی می گوید که داشتن ذهنیت قهرمان در تورنمنت کافا، می تواند برای حضور در جام ملت های آسیا به ایران کمک کند.
ادعای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، درباره عدم حضور در جام جهانی 2026 جنجال بسیاری به همراه داشته اما بسیاری آن را منطقی می‌دانند.
با توجه به گزارش‌های اخیر درباره احتمال بالای انتقال لیونل مسی به اینترمیامی، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نه چندان خوب باشگاه آمریکایی، لئو در آمریکا ماموریتی دشوار خواهد داشت.
پائولو مالدینی در مصاحبه جدید خود اعتراف کرد از اینکه هرگز مجبور نشده برابر لئو مسی بازی کند، خوشحال است.
تصمیم باشگاه پاری سن ژرمن برای محرومیت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشته است.
فران تورس، مهاجم بارسا، می‌گوید بازیکنان بلوگرانا به شدت خواهان بازگشت لیونل مسی به این تیم هستند و در رختکن هیچکس نیست که با بازگشت لئو مشکل داشته باشد.
دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.
از ميان فيلمسازان جهاني كه در پنج دوره گذشته در بخش بين‌الملل جشنواره فجر حضور داشتند، مي‌توان به اين هنرمندان اشاره كرد: اليور استون، پل شريدر، ‌اي. آر. رحمان، ويكتور اريسه، الكساندر سوكوروف، ژان پير لئو، فرانكو نرو، نيكولا پيوواني، لوكا بيگاتزي، زينب آتاكان، كارن شاه نظروف، تيان ژوانژوانگ، وانگ شيائوشواي، اندرو لائو، يورن دانر، اليويا مگاتون، توماس ماخ، ريتي پان، روبرتو پرپنياني، فلوريان گالنبرگر، اوبرتو پازوليني، لخ مايفسكي، سميح كاپلان اوغلو، آندرئا پالائورو، صحرا كريمي، ويت هايدوشكا، اسماعيل فروخي، مايك فن ديم، زكي دميركوبوز، دارژان اوميربايف، جسيكا وودورث، ميكو هارادا، خوزه لوئيس گوئرين، ايوو فلت، امانوئل پرووس، يوانا كوز كراوزه، ميلچو مانچفسكي، ديميتريس آتانيتيس، يتيم اوستااوغلو، آيدا بگيچ، فريدريك تور فريدريكسون، روسودان گلورژيدزه، سالومه دميرا و...
ستاره سابق فوتبال برزیل با صراحت تاکید کرد که در مقایسه با مسی در پست خود عملکرد بهتری داشته است.
با مصدومیت کیلیان امباپه و نیمار، لیونل مسی در خط حمله پی‌اس‌جی دو یار همیشگی‌اش را نخواهد داشت، ولی کریستوف گالتیه می‌گوید او قرار نیست جای آن‌ها را پر کند.
در بازگشت دوباره مسی به تمرینات پاری سن ژرمن، گالیته امیدوار است تا او را برای بازی روز چهارشنبه در اختیار داشته باشد.
وقتی لیونل مسی در استادیوم لوسیل مشغول جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین بود جامی طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود بلکه جامی فیک بود که توسط چند هوادار وارد زمین شده بود.
در مراسم استقبال از تیم ملی آرژانتین کم مانده بود لیونل مسی با یک خطر بسیار جدی مواجه شود.
بارسلونا با شکست ویکتوریا پلژن با نتیجه 2-4 برای دومین سال متوالی راهی لیگ اروپا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ