وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شجاعیان می‌گوید درگیری لفظی حامد لک با سکوها اتفاقی عادی در فوتبال بوده است‌.
شاهرود- محیط‌بان مضروب توسط شکارچیان غیرمجاز در شاهرود ضمن اشاره به شرح ماجرای درگیری با متخلفان مسلح به سلاح گرم، گفت: این افراد سابقه تیراندازی به سمت ماموران را دارند.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه ای درباره فیلم منتشر شده با موضوع درگیری آمر به معروف با پلیس صادر کرد.
درگیری‌های زلاتان ایبراهیموویچ و هم‌تیمی‌اش رافائل فان‌درفارت از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال است که در زمان حضور این دو بازیکن در آژاکس رخ داد.
فیلم منتشر شده مربوط به دهه ۹۰ و منطقه بلوچستان بوده و همانند عمده فیلم‌های منتشر شده در دو روز گذشته ارتباطی با درگیری مرزی اخیر ندارد.
بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.
نیمروز- ساعتی پیش درگیری مرزی در منطقه مرزی نیمروز رخ داد.
ماجرای درگیری مالدینی با اسپالتی در تونل ورزشگاه مارادونا
مرکز اطلاع رسانی پلیس، حفظِ امنیتِ بازیکنان و تماشاگران را از وظایف پلیس و فلسفه حضور پلیس در ورزشگاه‌ها دانست.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست جزئیات ماجرای درگیری بین محیط بانان و شکارچیان در پارک ملی دنا را تشریح کرد.
سرمربی اسپانیایی جدید تراکتور در گذشته چالش های جدی‌ای با زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه داشته است.
پس از شکل گرفتن تجمعات دو طرف مقابل دانشکده هوافضا و با تندتر شدن شعارها؛ درگیری میان آنها شروع شد و برای دقایقی فضا ملتهب شد.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس اتفاقات ظهر امروز این دانشگاه را روایت کرده و تاکید کرد که شان و منزلت دانشگاه باید حفظ شود.
دقایقی قبل خبری مبنی وقوع درگیری در مدرسه‌ای در خیابان سلسلبیل تهران در فضای مجازی منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.
درگیری‌های روز گذشته در زندان اوین که میان محکومان مالی و سارقان رخ داد اقدامی از پیش طراحی شده بود چراکه عده‌ای از زندانیان به طرقی سلاح سرد تهیه کرده بودند تا با نیروهای تامین امنیت زندان درگیر شوند.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، درباره اختلاف نظری که باعث ایجاد درگیری بین او و پپ گواردیولا شده بود صحبت کرد.
کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند.
مهدی هاشمی نسب در بطن حواشی ساعات اخیر فوتبال ایران بوده و اکنون پرده جدیدی از جنجال مربی کنونی فولاد اعلام شده است.
اراذل و اوباش در پارکی فردی را دوره می‌کنند. جوانی به قصد امر به معروف به کمک فرد محاصره شده می‌رود. اراذل او را مورد ضرب قرار می‌دهند و در نتیجه چشمش را از دست می‌دهد.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر گفت:مسافران در پرواز نجف – تهران به دلیل تاخیر شش ساعته عصبانی شده بودند و با وجود پذیرایی که از آنها صورت گرفته بود در زمانی که به فرودگاه مهرآباد شده بود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله هرمزگان، از ارایه خدمات ویژه به خودروهای آسیب دیده در این حادثه دلخراش خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سکوت تلخ در خواستگاری!/ مرگ به خاطر ۱۵ کیلو اضافه وزن/ سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد/ اعتراف به قتل همسر در افغانستان/ قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما/ قاتل پسرم باید اعدام شود/ ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!/ نقشه مأمور قلابی برای سرقت ۲ کیلو طلا
ماجرای درگیری شدید آجورلو و درودگر سر پول تبلیغات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ