کاپیتان تیم فوتبال تراکتور معتقد است نتیجه عادلانه در دیدار با پرسپولیس، مساوی یا برد سرخپوشان تبریزی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه خیبر خرم آباد با انتشار خبری اعلام کرد که دور جدید تمرینات این تیم زیر نظر رضا مهاجری فردا کلید می خورد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در در فضای مجازی در واکنش به عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) نوشت: عاقبت دردناکی در انتظار عاملین، آمرین و پشتیبانان این جنایت خواهد بود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
میرسلیم، نماینده مجلس معتقد است مقام معظم رهبری از اختیارات خود استفاده کرده تا با ایجاد ساترا به تصمیمات گرفته شده در حوزه تصویر انسجام دهند.
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
قطر حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و آنرا دور جدیدی در سلسله جرائم اشغالگران در حق مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان دانست.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از قزاقستان، طی جلسه ای با حضور مسئولان و اعضای کادر فنی، نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی بررسی می شود.
سرمربی تیم جوانان ایران می‌گوید برای آن‌ها فرقی ندارد در دور بعد مقابل کدام تیم قرار خواهند گرفت.
در این مرحله چشم ایران به نشست دوره‌ای شورای حکام است. هرچند که تفاهم صورت گرفته با نگاه کلان‌تر شکل‌گیری فضای مناسب به منظور آغاز دور جدیدی از همکاری فنی میان ایران و آژانس برای حل و فصل اختلاف‌ها و کمک به فضاسازی برای مذاکرات سیاسی احیای برجام صورت گرفته، اما ایران چشم انتظار نتیجه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. صدور قطعنامه یا بیانیه و لحن و متن هر کدام از این موارد می‌تواند با واکنش متفاوتی از سوی ایران منتهی شود.
خوشحالم که جهانبخش این گل زیبا را با شوت راه‌ دور به ثمر رساند و خوشحالم توانست این کار را در ورزشگاه خانگی فاینورد نیز انجام دهد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به بعضی از انتقاد‌ها از کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار» واکنش نشان داد.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: روشی که برخی ها با نوشتن شعارهایی به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامی بر دیوار سفارت انگلیس پیش گرفته اند به نوعی بازی کردن در پازل سفیر انگلیس است.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته با ارائه مدارک مقتضی در مراجع ذیصلاح بین المللی و ملی پیگیری خواهد شد.
تیم ملی ایران با پیروزی 2-0 برابر ولز دست به کار بزرگی زد و امیدهایش برای صعود به دور بعد جام جهانی بیشتر شد. این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
فرمانده سنتکام در بیانیه‌ای دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را «غیرقانونی» تلقی کرده و آن را محکوم کرد.
متأسفانه بار‌ها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیرو‌های پرکار و پرتلاش انجام می‌دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است!
آن‌هایی که ادعا می‌کنند اضافه‌وزن داشتم در جریان نود دقیقه بازی یک صحنه را نشان دهند که دور بودم یا نرسیدم.
وزارت امور خارجه روسیه از مقامات جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست خویشتندار باشند و اختلافات را از طریق مذاکره حل و فصل کنند.
کریم بنزما به دلیل مصدومیت، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی برابر اتلتیکو مادرید را نیز از دست خواهد داد. او در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.
رافائل نادال درباره صعودش به دور چهارم تنیس آزاد آمریکا 2022 صحبت کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، به قرعه سخت تیمش در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد و تاکید کرد که راهی دور یک هشتم نهایی خواهند شد.
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به تحولات امروز و اقدامات طرفداران صدر در مقابل شورای قضایی عراق اعلام کرد: ما با تعدی به قوه قضاییه مخالفیم.
با پایان‌یافتن رزمایش‌های ۴ روزه ارتش چین در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، پکن می‌گوید رزمایش‌های تازه‌ای را در آبهای اطراف این جزیره برگزار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ