دیدار دو تیم خرونینگن و نایمخن در هفته سی‌ام لیگ فوتبال هلند، پس از آسیب دیدگی کمک داور بر اثر پرتاب لیوان از سوی سکوها متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.
پس از ریزش چند ساختمان نیمه‌کاره در شهرک احمدیه منطقه 19 شهرداری تهران، برخی عوامل شهرداری و نیروهای امنیتی حاضر در صحنه زیر آوار گرفتار شدند.
بازی دو تیم پیکان و شمس آذر در شرایطی که با تساوی یک - یک دنبال می‌شد، با اعتراض رسول خطیبی به خشونت حریف نیمه‌کاره ماند.
معاون میراث‌فرهنگی با اشاره به آغاز فعالیت رسمی انجمن خیرین میراث فرهنگی در آینده نزدیک گفت: اتمام طرح‌های نیمه‌کاره تا پایان سال ۱۴۰۴ از اولویت‌های اجرایی این معاونت است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع یک آتش‌سوزی در ساختمانی در شمال‌ غرب تهران خبر داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به بازنده شدن شهرداری آستارا مقابل پارس جنوبی جم داد.
فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
از دیروز پرسپولیسی‌ها توهین و فحاشی می‌کنند که چرا رفتی تمرین استقلال، مگر شما چیزی در جیب من گذاشتید که طلبکار هستید؟ اصلا آنفالو کنید؛ خداحافظ!
حرکات ترسناک یک جوان در لبه‌ی پرتگاه یک ساختمان نیمه کاره، واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
دیدار تیم‌های ولفسبورگ - اینتراخت فرانکفورت از هفته بیست‌وسوم بوندسلیگا به دلیلی عجیب برای دقایقی نیمه‌کاره ماند. این وقفه‌ با یاری‌گرفتن از وزن گلر اینتراخت فرانکفورت برطرف شد!
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
نشست خبری فؤاد حسین وزیر خارجه عراق درباره نتایج سفر اخیرش به واشنگتن نیمه‌کاره رها شده و او به علت کسالت نشست مطبوعاتی را ترک کرد. وی در حین سخنرانی، در حالی که پشت تریبون ایستاده بود، قبل از اینکه چند ثانیه سکوت کند، مقداری آب نوشید، سپس به سرعت محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.
آلومینیوم دروازه پرسپولیس را باز کرد، اما گل آنها مردود اعلام شد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری عجیب و با دو ضربه پنالتی، پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 – 2 عوض کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.
مشهد ـ رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور گفت: دو هزار مدرسه ساخت خیّرین نیمه کاره است که نیاز به مشارکت دولت دارد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری هولناک توسط مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل این جنایت از مهلکه گریخته است.
مهدی طارمی در آستانه گرفتن یک ضربه پنالتی از بازیکنان اروگوئه بود.
سه مرد مسلح با در دست داشتن کلت برای سرقت از ساختمان نیمه‌کاره وارد آنجا شدند، اما وقتی با دو نگهبان ساختمان روبه‌رو می‌شوند شروع به تیراندازی کرده و یکی از نگهبانان که جوان ۱۸ ساله‌ای بود از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.
مسابقات پرواز نمایشی در ایالت «نوادا» آمریکا، به دلیل سقوط یک هواپیما و مرگ خلبان آن، نیمه‌کاره ماند.
دکتر رستمی خبر داد : بهره‌برداری از سه ورزشگاه نیمه‌کاره کرمان با بودجه هزار میلیارد تا پایان سال
دوره بازآموزی سرویس ها و خدمات بانکداری مجازی با حضور همکاران شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ