فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان های استقلال با انگیزه زیاد کار خود را در تمرینات جلو می‌برند و امیدوار به قهرمانی در جام حذفی هستند.
ویکتور اوسیمن، گلزن اول ناپولی، امشب در دیدار تیمش مقابل فیورنتینا یک پنالتی از دست داد تا بازی دو تیم همچنان با تساوی بدون گل ادامه داشته باشد.
مربی تیم ملی بوکس گفت: سرپرست فدراسیون بوکس وعده پرداخت پاداش 10 هزاردلاری را به تیم ملی داده و این موضوع انگیزه ملی پوشان را برای کسب مدال در رینگ جهانی دو چندان کرده است.
هوادار تهران پس از شکست سنگین برابر استقلال تلاش خود را دو چندان کرده است.
داریوش شجاعیان و بابک مرادی سرشناس‌ترین بازیکنان هوادار هستند که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید که همه عوامل فوتبال زنان کشورم در این صعود نقش بسزایی داشتند.
مهدی ترابی در دو بازی گذشته مقابل تراکتور پنالتی خراب کرده است.
مهاجم گلزن اسبق پرسپولیس از بازیکنان این تیم می‌خواهد با همین انگیزه و روحیه در دیدارهای آتی نیز حاضر شده تا بتوانند مسیر دستیابی به قهرمانی را به بهترین شکل دنبال کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزان جانباز هرچه رنج می‌برند و در عرصه‌های جانبازی دچار مشکلات هستند، همه با هدف حمایت از دین خدا و حمایت از مقام ولایت بود.
صبح جمعه (7 بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
عیسی آل‌کثیر که نیمی از زمان قرارداد دو ساله خود را با محرومیت و مصدومیت از دست داده بود این بار امیدوار است شرایط بهتری را رقم بزند.
وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای کشورمان در پیامی گفت: جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان است.
مهاجم آلومینیوم امیدوار است در دو دیدار پیش رو در جام حذفی و لیگ نتیجه بگیرند.
با صلاحدید ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان اصفهانی طی دو هفته اخیر نیلسون جایگزین رناتو در قلب خط دفاعی این تیم شده است.
علیرضا بیرانوند تا کنون ۹ بار دروازه خود را بسته نگه داشته است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
یکی از تقابل های ویژه دربی تهران بدون شک میان دو ستاره خارجی استقلال و پرسپولیس رخ خواهد داد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
دیدار امشب سنگال مقابل انگلیس برای دو ستاره این کشور، ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی، فرصتی است تا خودشان را به باشگاه انگلیسی‌شان ثابت کنند.
دو کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی گفت و گویی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده‌اند.
کارلوس کی‌روش با انگیزه بالا رهبری تمرین تیم ملی را برعهده دارد.
در آستانه دیدار حساس بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان، سرمربی بارسا درباره شرایط تیمش و حساسیت دیدار دو تیم صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ