از دیروز پرسپولیسی‌ها توهین و فحاشی می‌کنند که چرا رفتی تمرین استقلال، مگر شما چیزی در جیب من گذاشتید که طلبکار هستید؟ اصلا آنفالو کنید؛ خداحافظ!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: این رفتارهای غیرانسانی قدرت‌های استکباری علیه مردم ایران سابقه‌ای طولانی دارد.
اردن ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز و ابراز همدردی با مردم ایران، بر موضع این کشور در محکومیت تمامی اشکال خشونت و تروریسم تأکید کرد.
دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به جنین، شکست صهیونیست‌ها را حتمی دانست.
کیهان نوشت: غنی‌نژاد در مناظره قبلی هم ضمن ترور شخصیت شهید مظلوم دکتر بهشتی (ره)، انگ «چپ مصدقی» به آن شهید زد و حال آنکه گروهک‌های چپ التقاطی در اوایل انقلاب، برای ترور شخصیت مشابه، شهید بهشتی را لیبرال جا می‌زدند و سرانجام هم آن شهید والامقام را در بمب‌گذاری جنایتکارانه ۷ تیر ترور کردند.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
وزرات دفاع سوریه ضمن تأیید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب اعلام کرد که فرودگاه از سرویس خارج شده است.
وزرات دفاع سوریه ضمن تأیید حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب اعلام کرد که فرودگاه از سرویس خارج شده است.
پارلمان یمن با صدور بیانیه ای ضمن متهم کردن رژیم صهیونیستی به تلاش برای برهم زدن امنیت منطقه، حمله اخیر پهپادی در اصفهان را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان گفت: نتیجه بررسی‌های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذی‌ربط حاکی از انگیزه‌های شخصی در ورای این اقدام است.
وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکومیت حمل به نهادهای دولتی در برزیل، همبستگی دمشق را با «لولا داسیلوا» رئیس جمهور منتخب این کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حمله مسلحانه به سفارت پاکستان در کابل، گفت: نتیجه تداوم حملات تروریستی، بی ثبات سازی افغانستان است.
وزیر دفاع ترکیه ضمن تکذیب حمله به مواضع نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، گفت که عملیات «پنجه شمشیر» ادامه خواهد داشت.
سردار پاکپور ضمن برشماری سایر نقاط استقرار تروریست‌ها گفت: زرگوییز، گرد چال، جژنه‌کال و پاکشهر جزو مناطقی است که هم روستا هستند و هم جزو مناطق شهری و شهرکی. تروریست‌ها در کنار این روستا‌ها و شهرک‌ها مستقر هستند و ما حتماً در عملیات‌های بعدی آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز، تأکید کرد که این گونه اقدامات تروریستی هیچ ربطی به اسلام و انسانیت ندارد.
وزیر خارجه دولت فنلاند ضمن ابراز همدردی با قربانیان حمله تروریستی در شاهچراغ اعلام کرد این کشور تروریسم را در همه اشکال و ظواهرش قویاً محکوم می‌کند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ این حادثه را به محضر امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و ملت ایران تسلیت گفت.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به دست داشتن کی‌یف در حادثه انفجار پل کریمه، این رخداد را یک اقدام تروریستی توصیف و آن را به شدت محکوم کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور اوکراین ضمن درخواست از ناتو برای انجام حمله پیشگیرانه علیه روسیه گفت: ناتو نباید منتظر حمله هسته ای روسیه بماند و آنگاه درباره آن تصمیم گیری کند.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.
جنبش «حماس» ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، تاکید کرد که این جنبش به دنبال روابط مستحکم با دمشق است و تجاوز این رژیم به کشور دوست و برادر سوریه را با اهتمام دنبال می کند.
یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی ضمن بعید ندانستن جنگ میان تل آویو و حز ب الله لبنان، همچنین احتمال داد که انصارالله یمن دست به حملات علیه این رژیم بزند.
سخنگوی فرماندهی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه ضمن اذعان به حمله با سه پهپاد به پایگاه نظامی این نیروها در منطقه «التنف» سوریه مدعی شد این حمله خسارت جانی نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ