معاون میراث‌فرهنگی با اشاره به آغاز فعالیت رسمی انجمن خیرین میراث فرهنگی در آینده نزدیک گفت: اتمام طرح‌های نیمه‌کاره تا پایان سال ۱۴۰۴ از اولویت‌های اجرایی این معاونت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: ایده تأسیس انجمن خبرنگاران علم و فناوری با جدیت از سوی معاونت علمی  دنبال می‌شود.
جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران درباره اختلال اینترنت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
معاون علمی رئیس جمهور از تشکیل انجمن ویژه خبرنگاران علم و فناوری خبر داد و گفت: در این انجمن فعالان رسانه‌ای علم و فناوری، گردهم می‌آیند تا جریان علمی و فناوری با شتاب بیشتری ادامه یابد.
انجمن بلاکچین ایران درباره «کربلا کوین» اعلام کرد: این پروژه تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعا‌های مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بازدید کرد.
انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.
انجمن دوستداران قانونمدار میراث فرهنگی از امروز با ۹ عضو رسمی فعالیت خود را طی نشستی در کمیسیون ملی یونسکو آغاز کرد.
امروز نامه‌ای از سوی انجمن لبنی کشور منتشر شد که در آن از تولیدکنندگان این صنعت خواسته شده تا قیمت محصولات لبنی را بر پایه قیمت جدید شیر خام تعیین و عرضه کنند.
امروز نامه‌ای از سوی انجمن لبنی کشور منتشر شد که در آن از تولیدکنندگان این صنعت خواسته شده تا قیمت محصولات لبنی را بر پایه قیمت جدید شیر خام تعیین و عرضه کنند.
تخریب باروی گلپایگان، بی توجهی به مرمت مسجد ۱۸۰ ساله،تعطیلی کاخ سعدآباد، شروع هفته میراث فرهنگی و تشکیل انجمن حقوق میراث فرهنگی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس ایکوم ایران گفت: به تازگی انجمن حقوق میراث فرهنگی تشکیل شده و قرار است نشستی درباره حقوق میراث فرهنگی و لایحه پیش نویس اختیارات حوزه وزارت میراث فرهنگی برگزار کند.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد تلاش دارد در هر استان حداقل یک انجمن خیریه نخبه‌پرور ایجاد کند تا بتوان ظرفیت‌ها و توان مردمی و امور وقف و خیریه را برای حمایت از نخبگان به کار گرفت.
مروری بر اتفاقات بازار برنج در سالیان اخیر نشان می‌دهد که تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌های نادرست زیادی در این حوزه اتخاذ شده که به نابسامانی‌ها و افزایش قیمت آن دامن زده است.
دبیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی باغملک با بیان اینکه مشکل اصلی برای مرمت این بنای تاریخی محدودیت بودجه میراث فرهنگی است گفت: اگر مرمت و حفظ این اثر تاریخی به بهانه کمبود بودجه و... به تعویق بیفتد نابودی و تخریب این سرمایه ارزشمند تاریخی و فرهنگی قطعی می‌شود.
مسعود پل‌مه با استقبال از برنامه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در راستای فعال سازی منظم خطوط لاینری، گفت: در این راستا نیازمند حمایت چندوجهی دولت و حاکمیت هستیم.
این انجمن در اطلاعیه خود از مسئولین دانشگاه انتقاد کرده و نوشته است: «مسئولین دانشگاه مدام دانشجویان را به شرکت در برنامه‌های مجوزدار تشویق می‌کنند، اما پس از عدم صدور مجوز برنامهٔ روز دانشجو، حالا مجوز برنامهٔ یادبود هواپیما را نیز صادر نمی‌کنند.»
معاونت میراث فرهنگی کشور عملکرد ۱۵ ماهه خود را منتشر کرد که ثبت جهانی ۵ اثر در فهرست آیسسکو یکی از اقدامات این معاونت در مدت اخیر بوده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بازگشت انجمن «یوگا» به فدراسیون ورزش های همگانی را ابلاغ کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بازگشت انجمن «یوگا» به فدراسیون ورزش های همگانی را ابلاغ کرد.
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: راهنمایان گردشگری کشور ارتباط مستقیمی با گردشگران خارجی دارند. اگر توجه ویژه ای به آنها نشود مهاجرت خواهند کرد. بعد از شیوع کرونا، گردشگری به صفر نزدیک شد.
انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، در واکنش به بیانیه‌ی دو نهاد اطلاعاتی که در آن اتهاماتی به الهه محمدی و نیلوفر حامدی نسبت داده شده بود، بیانیه‌ای صادر کرد.
رئیس هیأت مدیره انجمن دفاتر مسافرتی تهران در نامه ای از وزیر میراث فرهنگی خواست نسبت به اختصاص تسهیلات ویژه اعم از معافیت‌های مالیاتی، بیمه، عوارض، وام‌های کم‌بهره و غیره اقدام شود.
دومین دوره لیگ سراسری یوگا شهریورماه سال جاری به صورت مجازی در شهرها و استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: مهرماه که دانشگاه‌ها باز و آموزش‌ها حضوری شود در تأمین خوابگاه ۴۰ هزار دانشجو مشکل خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ