مسابقات پرواز نمایشی در ایالت «نوادا» آمریکا، به دلیل سقوط یک هواپیما و مرگ خلبان آن، نیمه‌کاره ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
یک هواپیمای آب‌نشین شخصی در روسیه لحظاتی پس از برخاستن از رود دودینکا سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
استفاده از چتر روش جالبی که باعث جلوگیری از آسیب شدید به هواپیما و خلبان می‌شود./روزنامه ایران
سقوط هواپیما در لهستان پنج کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.
یک هواپیمای کوچک بعد از ظهر دوشنبه در نزدیکی روستای اولد هاربر، در سمت جنوب شرقی جزیره کودیاک آلاسکا، سقوط کرد و دو نفر کشته شدند.
بر اساس اعلام این خبرگزاری، ارتش و دادستان منطقه مذکور اعلام کردند که ۳ نفر از جمله ۲ نظامی بر اثر سقوط هواپیمای سبُک آنها در تپه‌ ای در جنوب فرانسه کشته شدند.
ایرباس خطوط هوایی فرانسه که ۲۱۶ مسافر و ۱۲ خدمه را حمل می‌کرد، اندکی بعد از عبور از یک توفان بر فراز اقیانوس اطلس در نزدیکی دماغه سبز واقع در ۴۰۰ کیلومتری پایتخت برزیل ناپدید شد. بی‌نتیجه ماندن ردیابی‌ها این احتمال را مطرح کرد که هواپیما سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند. به دستور سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه) تیم بحران به سرعت تشکیل شد.
ساعاتی پیش یک فروند جنگنده F-۱۸ هورنت نیروی هوایی اسپانیا از اسکادران ۱۵ پایگاه هوایی ساراگوسا در حین پرواز دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. در ویدئو چتر خلبان پس از اجکت (بیرون پریدن از هواپیما) دیده می‌شود.
فاجعه در نخستین مرحله پرواز رخ داد، هواپیما پس از 40 دقیقه وارد منطقه ای توفانی با آذرخش و تلاطم شدید شد و دقایقی بعد به کوه خورد و ... .
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود ۳ سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند بر اثر سقوط یک هواپیما در شهر نیویورک یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ بر فراز دونتسک خبر می دهند.
رزمایش پدافند پرتوی همراه با سقوط هواپیمای فرضی روز چهارشنبه در بخش فشافویه برگزار می‌شود که با توجه به احتمال انعکاس شایعات و ایجاد تشویش افکار عمومی، اطلاع رسانی رسانه‌ها پیرامون این مانور اهمیت بالایی دارد.
در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای امداد و نجات در آمریکا، ۵ نفر کشته شدند.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز و به دنبال سانحه سقوط هواپیما در نپال، در پیامی این حادثه را به همتای نپالی خود تسلیت گفت.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
در حالی که قدرتمندترین و صنعتی ترین کشورهای جهان در بالی اندونزی برای اجلاس سران G20 گردهم آمده‌اند، بانوی اول کشور میزبان در حین ورود به این نشست دچار حادثه شد.
ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگنده روسیه توسط یک موشک ارتش اوکراین منتشر شده که پس از هدف قرار گرفتن و سقوط، آتش عظیم و شعله ور هواپیما را دربر می‌گیرد.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
عباس عبدی نوشت: این روایت اگر درست و دقیق باشد، باعث تاسف خواهد بود که بدانیم شنیده و پذیرفته نمی‌شود. چرا؟ به این علت بسیار ساده که ما هنوز نزد فرزندان‌مان شرمنده هستیم که چرا خبر رسمی سقوط هواپیما را باور کردیم.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که یک هواپیمای آب‌نشین در ایالت واشنگتن این کشور سقوط کرده که در پی آن یک نفر کشته شد.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر گفت: در زمان تقرب به باند هواپیما با باد بسیار تند دچار تکان‌های شدید در هنگام فرود می‌شود و به همین دلیل گیره‌های نگه دارنده سقف داخلی هواپیما باز می‌شود و بخشی از این سقف داخلی هواپیما روی سر مسافران فرود می‌آید.
حادثه سقوط هواپیما فوق سبک در اطراف سد درودزن، ۲ مصدوم داشته و یک فروند بالگرد ۱۱۵ و ۲ کد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
رأس ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه، ۳ خرداد) یک فروند هواپیمای آموزشی اف-۷ پایگاه هشتم شکاری اصفهان در اطراف انارک نائین دچار حادثه می‌شود که متأسفانه دو خلبان این هواپیما سرهنگ دوم زمانی و ستوان یکم بای به شهادت می‌رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ