رستوران متعلق به امیر قلعه‌نویی به دلیل بی‌حجابی پلمب شد. گفته می‌شود که این رستوران را امیر قلعه نویی به شخص دیگری اجاره داده، ولی رستوران همچنان به وی تعلق دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرفداران چلسی از ویدیوی منتشر شده توسط باشگاه آرسنال برای معرفی کای هاورتز به عنوان بازیکن جدید توپچی‌ها خشمگین شدند.
روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
ویدئویی از یک موش بانمک در تهران منتشر شده که نشان می‌دهد این موش بخشی از یک کیک را برداشته و کشان کشان به خانه می‌برد!
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
فیلمی قدیمی و دیده‌نشده از مراحل ساخت مصلای تهران منتشر شده که در آن هاشمی رفسنجانی در حال بازدید از این مجموعه است.
مقامات ارشد اوکراین از جمله رئیس جمهور این کشور به ویدئوی جنجالی و البته هولناک منتشرشده در فضای مجازی واکنش نشان داد.
عکس‌هایی از یک مار سه چشم که در یکی از بزرگراه‌های شمال استرالیا کشور کشف شده است منتشر شده است. سازمان پارک‌ها و حیات وحش استرالیا از این مار به عنوان گونه‌ای خاص اسم برده است. این مار عجیب که به «مانتی پایتون» شهره شده، چند هفته پس از کشف جان خود را از دست داد. کارشناسان اعلام کرده اند که سومین چشم مار یاد شده که بر روی سر وی قرار داشت حاصل یک جهش ژنتیکی طبیعی بوده است.
روابط عمومی معاونت زنان درباره ویدئو منتشر شده از انسیه خزعلی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس جمهور سابق آمریکا به ویدئوی جدیدی که از یورش حامیان وی به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه ۲۰۲۱ منتشرشده، واکنش نشان داد.
آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
بنیامین نتانیاهو و خانواده نظامی اسیر صهیونیست که ویدئوی وی از سوی حماس منتشر شده است، به این موضوع واکنش نشان دادند.
ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش مقدار بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا مشخص است که عروس لاغر اندام قصه‌ی ما به سختی این مقدار طلا را حمل می‌کند.
ویدئوی منتشر شده از متئو مسی، فرزند لیونل مسی، پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
ویدئوی منتشر شده از لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، نشان می‌دهد که حضور یک هوادار در اتوبوس این تیم به مذاق او خوش نیامده است.
در ویدئوی تازه‌ای که از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا منتشر شده، رئیس جمهور ۷۹ ساله به نظر راه خود را در باغ کاخ سفید گم می‌کند!
ویدئویی جالب توجه از فعالیت یک قلب پیش از پیوند زدن به بدن یک فرد نیازمند منتشر شده است.
ویدئوی منتشر شده از کی‌یف افسران پلیس را در گوشه‌ای از خیابان نشان می‌دهد که تمام تلاش خود را بکار می‌برند تا هواپیما‌های بدون سرنشین در حال پرواز بر فراز سر خود را سرنگون کنند. با این حال آن‌ها موفق نمی‌شوند و پس از اصابت پهپاد با ساختمان انفجاری عظیم محله را دربر می‌گیرد.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
به تازگی ویدئوی جدیدی از پیشرفته‌ترین ربات انسان نما جهان «Ameca» منتشر شده است که حالت‌های جدیدی مانند خشم، سردرگمی و غم را از این ربات به نمایش می‌گذارد. آمکا اکنون می‌تواند چشمک بزند، لب‌هایش را جمع کند، اخم کند و پوزخند بزند.
ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که در آن سه مأمور پلیس آمریکا به صورت وحشیانه یک نفر را در ایالت آرکانزاس ضرب و جرح قرار می‌دهند، بار دیگر افکار عمومی این کشور را جریحه‌دار کرد.
ویدئوی پربازدیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که «علی اوسیوند»، بازیگر سینما و تلویزیون در آن می‌گوید: «مسئله من را در گینس هم باید بنویسند... عاشق حمیرا ریاضی شدم. ۹ یا ۱۰ سال خواستگار ایشان بودم و پدرش مخالف بود و فکر می‌کرد مثلا خیلی قالتاقم، قیافه‌ام غلط انداز بود و ...»
رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت حقیقت ماجرای ایستادن یک زن روی خودروی پلیس را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ