عکس‌هایی از یک مار سه چشم که در یکی از بزرگراه‌های شمال استرالیا کشور کشف شده است منتشر شده است. سازمان پارک‌ها و حیات وحش استرالیا از این مار به عنوان گونه‌ای خاص اسم برده است. این مار عجیب که به «مانتی پایتون» شهره شده، چند هفته پس از کشف جان خود را از دست داد. کارشناسان اعلام کرده اند که سومین چشم مار یاد شده که بر روی سر وی قرار داشت حاصل یک جهش ژنتیکی طبیعی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
محققان با مشاهده صد‌ها ماهی در این محیط شگفت زده شده اند. به گفته آن‌ها کشف جدید درک کنونی ما از میزان تحمل کمبود اکسیژن را به چالش کشیده است.
دستخط روی یک آجر خشت ۳۱ در ۳۱ نوشته شده. احتمالا وقتی علی‌ابن موسی‌الرضا به یکی از ستون‌های مسجدجامع ساوه نشسته تکیه داده بودند، آن را نوشته‌اند. امام هشتم شیعیان در این تنها دستخط کشف شده از او عبارتی را نوشته که بیانگر حضور ایشان در مسجد جامع ساوه بوده و در ادامه هم طلب مغفرت برای همه با ذکر نام پنج تن کرده‌است.
کشف تصادفی کشتی تاریخی روم باستان در صربستان را ببنید. باستان شناسان برای حفظ و نمایش قطعات کشف شده تلاش می‌کنند.
دانشمندان اعلام کردند بقایای نهنگی را کشف کرده‌اند که نزدیک به ۴۰ میلیون سال پیش میزیسته است، به گفته آن‌ها این نهنگ احتمالا سنگین‌ترین جانوری است که تا به حال روی زمین زندگی کرده است. مدت‌ها بود که نهنگ آبی به عنوان بزرگترین و سنگین‌ترین حیوان تاریخ شناخته می‌شد. گفته می‌شد این موجود حتی از تمام دایناسورهای غول پیکر که در گذشته‌های دور زندگی می‌کردند نیز سنگین‌ وزن‌تر است./خبرفوری
زنبور غول پیکر والاس یکی از بزرگترین زنبور‌های جهان است که در جنوب آسیا و جنوب شرقی آسیا دیده می‌شود. این زنبور از خانواده Apidae و از زیر گونه Megachile است. این زنبور‌ها به طول تقریبی ۴ سانتی‌متر و وزن شان به حدود ۲٫۵ گرم می‌رسد.
توسط فردریش ویلر، بلافاصله پس از نخستین سنتز جیوه تیوسیانات، کشف شد. برای مدتی یک محصول آتش‌بازی به نام Pharaoschlangen در آلمان برای عموم در دسترس بود، اما پس از کشف خواص سمی آن به واسطه مرگ چند کودک ممنوع شد.
جاده ای 7 هزار ساله در کف دریای مدیترانه کشف شده است. این جاده اقامتگاه واقع در سایت باستانی "سولین" را به سواحل جزیره کورچولا وصل می‌کرده است.
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ۹۵ کیلوگرم تریاک را که زیر بار هندوانه جاسازی شده بود کشف کرد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
عنکبوتی عجیب به تازگی در استرالیا کشف شده که با ظاهر و رقص جالبش قصد دارد نظر همه را پیرامون عنکبوت ها تغییر دهد.
دره عجیبی است. هم قدیمی‌ترین کتیبه اسلامی ایران را دارد و هم کتیبه‌ای در آن پیدا شده که می‌تواند پس از ۸۰۰ سال شعری از اوحدی کرمانی را تصحیح کند.
طالبان از کشف ۷۵ سکه و یک کوزه که مربوط به دوره ساسانیان است در استان بغلان خبر داده و آنها را به نمایش گذاشت.
حمل اساس و اشیاء بدون استفاده از ماشین‌های حمل بار در آمریکا و استفاده از ماشین شخصی را ببینید.
این کشف جدید مبتنی بر فناوری‌های غیرتهاجمی و دانش بنیان مانند ترموگرافی مادون قرمز، شبیه سازی‌های سه بعدی و تصویربرداری با استفاده از پرتو‌های کیهانی است که از این ابزار‌ها برای مشاهده درون این ساختار باستانی استفاده شده است.
نیرو‌های مقاومت موفق شدند یک دستگاه جاسوسی متعلق به اسرائیل را در جنوب لبنان کشف کنند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد، اسرائیلی‌ها این دستگاه جاسوسی را در داخل جسمی به شکل صخره پنهان کرده بودند، اما نیرو‌های مقاومت لبنان موفق به کشف آن شدند.
گروه امداد در ترکیه حین آوار برداری یک ساک پول دو میلیون دلاری پیدا کردند.
این اسکلت یکی از کاملترین انواع فسیل‌های دایناسوری در جهان است. حدود ۹۵ درصد از این اسکلت در ۱۵۵ میلیون سال بعد از زندگی دایناسورها به خوبی باقی مانده است.
یک فرد با لوله آب، سلاح دستی ساخته بود توسط پلیس بازداشت شد.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
باستان شناسان در جریان حفاری در شهر آیزانوی یک ساعت آفتابی مرمری را پیدا کردند که قدمت آن به دوران روم می‌رسد.
معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران افزود: پس از بررسی‌های فیزیکی و برش نقاط مورد نظر، تعداد یکصد بسته به وزن تقریبی صد کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
بقایای یک دایناسور زره پوش و دوپا که حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش در پاتاگونیای آرژانتین زندگی می‌کرده پیدا شد.
۲ نفر از اعضای مسلح این تیم قاچاقچی به همراه شناور متخلف با حکم مقام قضایی در اسکله ناوتیپ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در توقیف هستند و محموله ضبط شده مواد مخدر پس از صورت جلسه به ضابط قضایی و انتظامی در حال تحویل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ