بنیامین نتانیاهو و خانواده نظامی اسیر صهیونیست که ویدئوی وی از سوی حماس منتشر شده است، به این موضوع واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : حضور خباثت‌آمیز وزیر کابینه صهیونیستها در ‎مسجدالاقصی اقدامی دیگر در روند تعدّی به مقدسات اسلامی و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمین جهان بوده و محکوم است.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای با حمایت از ساکنان جولان اشغالی در برابر طرح‌های اشغالگران در این منطقه اعلام کرد که جولان، سوری، عربی و بخش جدایی ناپذیر از خاک جمهوری عربی سوریه است.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو فلسطینی به دست صهیونیستها واکنش نشان داد و اعلام کرد: ما بر سرعهد خود در وفاداری به خون شهیدان هستیم.
وزارت خارجه عراق به شدت اظهارات فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را محکوم کرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به صورت مستقیم به آمبولانس ها در اردوگاه جنین شلیک کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
محافل صهیونیستی به عملیات مقاومتی شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته شدن دست کم ۷ صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر منجر گردید، واکنش نشان دادند.
گروه های مقاومت فلسطینی به عملیات مقاومتی شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
قطر به یورش بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.
حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید واکنش تندی به انتقاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده ترسیم مرز دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی نشان داد.
جوانان فلسطینی در واکنش به بازداشت مصعب اشتیه رزمنده و اسیر آزادشده فلسطینی توسط تشکیلات خودگردان دست به اعتراض در خیابان های نابلس زدند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات مقاومتی در الخلیل واقع در کرانه باختری به عنوان واکنش طبیعی در قبال اقدامات صهیونیست ها یاد کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» اقدام و تجاوزی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مشترک بر پاسخ قاطع و یکپارچه به هرگونه تعرض دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
منابع صهیونیستی از تیراندازی به سوی اتوبوس حامل صهیونیست ها در شهرک سلواد در شرق رام الله (کرانه باختری) خبر داده و اذعان کرده اند که این رخداد بی سابقه بوده است.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در فلسطین؛ تجاوز دشمن صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.
وزارت امور خارجه سوریه تحولات جاری در نوار غزه را شاهد تازه ای بر توحش و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانست.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
ارتش رژیم صهیونیستی ار ترس واکنش گروه های مقاومت فلسطینی اقدام به اعزام نیروها و واحدهای بیشتر به مرز غزه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ