ویدئویی جالب توجه از فعالیت یک قلب پیش از پیوند زدن به بدن یک فرد نیازمند منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو می توانید مهارت شگفت انگیز و تماشایی یک آشپز کره ای در برش زدن ماهی تن غول پیکر 600 پوندی را ببینید.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید لحظه تولد مارهای پیتون و بیرون آمدن شان از تخم را مشاهده کنید.
در این ویدئو شگفت انگیز توکل 50 ساله اهل کشور آذربایجان، سه دل غول پیکر گاو را به شیوه روستانشینان این کشور طبخ می کند.
به گل نشستن دسته جمعی وال ها در استرالیا و نیوزیلند غیر معمول نیست. دانشمندان هنوز دلیلی برای این رفتار وال‌ها پیدا نکرده اند.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید عملیات برداشت خرما را با یک دستگاه تکان دهنده مدرن مشاهده کنید.
نتیجه ردیابی ماهواره ای این بطری و مسیری که طی کرد بسیار حیرت انگیز بود اما شگفت انگیزتر این بود که این بطری در نهایت در نقطه ای از اقیانوس اطلس شروع به گردش به دور خود کرد. بررسی های بیشتر کارشناسان مشخص کرد که نقاطی در اقیانوس ها وجود دارد که زباله های پلاستیکی در آن تجمع می کنند.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
زاپوته مامه ای نام اوست. این میوه شگفت انگیز برای هزاران سال منبع غذایی مهمی برای جمعیت مکزیک و آمریکای مرکزی بوده است.
در این ویدئو مهارت خارق العاده این تیم در شکم زنی و برداشت خاویار از شکم ماهیان خاویاری را از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.
تصاویری جذاب و تماشایی از خودرو شگفت انگیز BMW که قابلیت تغییر رنگ دارد، واکنش‌های زیادی را در برداشته است. منبع: خبرفوری
دانشمندان برای بررسی محل زندگی مورچه‌ها، ۱۰ تن سیمان را در مدت سه روز داخل یک کلونی متروکه تزریق می‌کنند تا ساختار پیچیده‌ی آن را مشاهده کنند. منبع: آخرین خبر
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
سحابی عقاب (معروف به مسیه ۱۶ یا M ۱۶ و NGC ۶۶۱۱ و همچنین به عنوان سحابی ملکه ستاره شناخته می‌شود) یک خوشه باز جوان از ستارگان در صورت فلکی مار است.
در ادامه ویدیویی از قدرت و توانمندی بوئینگ ۷۴۷ مشاهده می‌کنید.
ویدیویی از توانایی یک پرنده در تشخیص رنگ‌ها در فضای مجازی،واکنش‌های زیادی داشته است.
گرچه مار‌های پیتون سمی نیستند، اما قدرت شگفت انگیز آرواره‌های این خزنده این امکان را به او می‌دهد تا جانداران بزرگ‌تر از خودش را یک جا ببلعد. درست مثل این ویدئو که نشان می‌دهد چگونه مار پیتون کفتار و گراز را خفه می‌کند و می‌بلعد.
این ویدیو زمانی فیلمبرداری شد که موشک محموله دو ماهواره مخابراتی خود را برای شرکت «SES» لوکزامبورگ به مدار «Geosynchronous Transfer Orbit» یا به اختصار «GTO» می‌برد. از این نکته می‌توان فهمید احتمالاً در ویدیو، زمین را از ارتفاعی در حدود ۳۵۷۰۰ کیلومتری از سطح مشاهده می‌کنیم.
در دهه‌های اخیر، تحقیق در مورد این آنتی‌بادی‌های کوچک افزایش یافته و از آنجا که کار آسانی است، می‌توان با هزینه‌ای کم، حجم بالایی از آن‌ها را تولید کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این آنتی‌بادی‌ها گزینه خوبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از اختلالات انعقادی گرفته تا کووید ۱۹ باشند و محققان همچنین درحال استفاده از آن‌ها برای تشخیص بیماری‌هایی مثل سرطان و البته به‌عنوان کلید تحقیقاتی مثل نقشه‌برداری از درون سلول‌ها هستند.
مهارت شگفت انگیز یک نوجوان آمریکایی بدون پا در بازی بسکتبال خبرساز شده است.
صفحه فارسی AFC با انتشار ویدیویی از بیرانوند نوشت: کارهای شگفت‌انگیز از دروازه‌بان شگفت‌انگیز.
مریخ یکی از سیاراتی است که بسیار مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و بشر همواره به دنبال اسکان در آن است. تاکنون عملیات‌های بسیاری برای کاوش مریخ و زمینی‌سازی آن انجام شده و دانشمندان معتقدند که مریخ برای اسکان بشر مناسب است.
به تازگی ویدئوی جدیدی از پیشرفته‌ترین ربات انسان نما جهان «Ameca» منتشر شده است که حالت‌های جدیدی مانند خشم، سردرگمی و غم را از این ربات به نمایش می‌گذارد. آمکا اکنون می‌تواند چشمک بزند، لب‌هایش را جمع کند، اخم کند و پوزخند بزند.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.
این استادیوم شگفت انگیز و بازسازی شده در فنلاند برنده چندین جایزه معماری شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ