ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش مقدار بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا مشخص است که عروس لاغر اندام قصه‌ی ما به سختی این مقدار طلا را حمل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری جالب از دوران کودکی علی دایی و وریا غفوری منتشر شده است.
در ژوهانسبورگ واقع در آفریقای جنوبی برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته برف بارید.
بعد از انقلاب، آن آتش فوران کرد و هر چه بر سر راهش بود را به آتش کشید. انفجار هفتم تیر و انفجار نخست‌وزیری، بخشی از آن فوران بود. مجاهدین ترور و بمب‌گذاری می‌کردند، و نظام هم مثل برگ خزان آنان را اعدام می‌کرد. تا رسیدیم به فاجعۀ دردناک اعدام‌های سال۶۷.
جشن خیابانی بازیکنان منچسترسیتی به دلیل بارش باران با تاخیر آغاز شد.
مهدی قایدی ستاره استقلال برابر تراکتور بود.
مسابقه فرمول یک ایتالیا به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل لغو شد.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
در قسمت راسته بازار گل تهران که محل استراحت خشکه فروشان است حدود ۱۸ غرفه حدود ۱۵ متری جمعا حدود ۲۰۰ متر دچار آتش سوزی شد.
اگرچه جم به شهر باران های شدید معروف است، اما اینبار بطری آب به داخل ورزشگاه جم شروع به بارش کرد!
تیم تحقیقاتی مستقر در آمریکا و نیوزیلند، اعلام کردند که این رویداد آتشفشانی که در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره اصلی این کشور اتفاق افتاده، علاوه بر فوران و پرتاب ستون‌های آتشفشانی عظیم به استراتوسفر، انفجار‌هایی از بخار نیز تولید کرد که صدا‌های مهیبی ایجاد کرده و در عین حال عامل اصلی ایجاد سونامی بود.
بارش شدید برف در مناطق شمالی تهران، شهرآورد امیدها را تحت تاثیر خود قرار داده است.
بارش برف در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری به قدری زیاد است که ارتفاع برف‌های جمع شده روی زمین به بالای در خانه‌ها رسیده است.
بارش برف در تهران سبب شد بسیاری از معابر و پارک‌ها سفید پوش شوند.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده، ابری، همراه با بارش برف، سردی هوا و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی 10 عکس منتخب از او برای اولین بار منتشر شد.
بارش برف احتمال دارد دیدار شاگردان رحمتی و قلعه‌نویی را به تعویق بیاندازد.
لوییس سوارز، مهاجم باتجربه تیم ملی اروگوئه، پیامی احساسی خطاب به فرزندانش منتشر کرده است.
در تمرین امروز پرسپولیس، سید جلال حسینی هم با حضور در تمام بخش‌ها، آمادگی‌اش را به رخ کشید و بازیکنان را برای تلاش بیشتر تهییج می‌کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: با بنر و عکس چیزی درست نمی‌شود. خودمان تشریفات و تجملات را کم کنیم.
رئالی‌ها بعد از 4 سال امشب بار دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد به نمایش گذاشتن توپ طلا توسط یکی از ستاره‌های‌شان بودند.
رئالی‌ها بعد از 4 سال امشب بار دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد به نمایش گذاشتن توپ طلا توسط یکی از ستاره‌های‌شان بودند.
معاون امور تخصصی قرارگاه خاتم گفت: استفاده از پهپاد برای عکس برداری برای اولین بار در سال ۶۷ و استقرار نیمی از نیروهای آتشبار در مواضع عقب برای کاهش تلفات از دیگر خلاقیت‌ها در«والفجر ۸» بود.
محمد نخودی بار دیگر برابر جردن باروفس در فینال قهرمانی جهان شکست خورد تا سکوی قهرمانی را نبیند.
از صبح امروز بارش شدید باران آب و هوای انزلی را تحت تاثیر قرار داده و حالا در شرایطی که کمتر از سه ساعت تا دیدار ملوان و فولاد باقی مانده بود، سازمان لیگ این بازی را لغو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ