دربی رفت فصل پانزدهم در شرایطی برگزار شد که بازیکنان پرسپولیس همچنان مشکی‌پوش هادی نوروزی بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز نخست لیگ جدید چهار بازی خواهد داشت و باید از همین ابتدای لیگ انتظار حواشی مختلف پیرامون داوری را داشته باشیم.
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیست و سومین دوره خبر می رسد که سپاهان ستاره اش را دستکم برای چهار هفته از دست داده است.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر و برنامه چهار هفته ابتدایی این مسابقات را اعلام کرد.
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
مدافع ملی پوش پیکان با پیشنهاد رسمی چهار تیم مدعی و مطرح لیگ برتر برای لیگ بیست و سوم مواجه شده است.
بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ (ایران الکامپ ۲۰۲۳ ) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز ۴ تیرماه پس از چهار سال وقفه افتتاح شد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دو تیم هم امتیاز صدر جدول رده بندی بیست و دومین دوره لیگ برتر در چند عدد مشترک هستند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
چهار دیداری که می توانستند معادلات بالای جدول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ را بهم بریزند با پیروزی دو تیم مدعی همراه شد و دو دیدار روز جمعه هم در این معادله تاثیرگذار خواهد بود.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فیفا با ۴ پله سقوط در رده بیست و چهارم جهان قرار گرفت.
تیم هایی که به مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی راه پیدا کرده اند در مجموع 214 میلیون دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
روز دهم از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی امروز با برگزاری چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز پیگیری خواهد شد.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز با انجام چهار بازی دیگر پیگیری می‌شود.
بیست و پنجمین دوره انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست) که پنجمین انتخابات در کمتر از چهار سال گذشته است، از صبح امروز در اراضی اشغالی آغاز شد.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» در چهار گروه فناور برتر، محصول برتر، شرکت دانش بنیان و مخترع برتر برگزار می شود.
هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان میگوید شکست تلخ مقابل نساجی را فراموش کرده اند و برای جبران آن نتیجه روبروی گل گهر قرار می گیرند.
دوره‌ای از پیشرفت به پایان رسیده و شما از آن چه در آینده خواهد آمد خوش‌تان نمی‌آید. در دهه ۲۰۰۰ میلادی چهار تحول همزمان با یکدیگر به دوره زمانی طولانی قرن بیستم پایان دادند و در کنار یکدیگر ممکن است پایانی بر زمان میل بشر به سوی اتوپیا (آرمانشهر) باشند.
بیست و چهار ساعت بعد از مصدومیت شدید جورجینیو واینالدوم، یک ستاره دیگر رم مصدوم شد تا ژوزه مورینیو با نگرانی شدیدی برای ادامه فصل روبرو شود.
ترس از مصدومیت و ناآمادگی فراتر از انتظار یحیی، باعث شد تا یورگن لوکادیا از لیست بیست نفره بازی فولاد خط بخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ