مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز با انجام چهار بازی دیگر پیگیری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در بازی‌های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
تلویزیون دولتی ژاپن از شکست پرتاب موشک ماهواره‌بر جاسوسی کره شمالی و سقوط آن در دریای زرد در غرب شبه‌جزیره کره خبر داد.
برنامه پخش زنده امروز فوتبال در تلویزیون
معاونت عتبات این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ظرفیت سازی‌های انجام شده توسط شرکت‌های مجری عتبات عالیات، ثبت نام دوره نوروزی از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه آغاز می‌شود.
برنامه بازی‌های امروز لیگ برتر فوتبال ایران
برنامه بازی‌های جام جهانی امروز پنج‌شنبه ۸ آذر + ساعت پخش از تلویزیون
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
روز دهم از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی امروز با برگزاری چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز پیگیری خواهد شد.
امروز و در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی چند بازی دیگر از دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی برگزاری می‌شود.
در ادامه رقابتهای فوتبال جام بیست و دوم امروز چند بازی حساس برگزار می شود که ممکن است زمینه حذف یکی از مدعیان بزرگ را فراهم کند.
ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند در آستانه رقم زدن یک صعود تاریخی به دور حذفی جام جهانی قرار بگیرد.
روز هفتم جام جهانی ۲۰۲۲ امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، آرژانتین برای بازگشت به جام و مسیر قهرمانی باید از سد مکزیک عبور کند.
مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز با انجام چهار بازی دیگر پیگیری می‌شود.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر امروز جمعه ۴ آذر با بازی تیم‌های گروه‌های A و B ادامه پیدا می‌کند. تیم ملی کشورمان هم در همین راستا امروز با ولز دیدار می‌کند.
دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر امروز با دیدار تیم‌های ایران و ولز آغاز می‌شود.
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال در قالب جام جهانی قطر در ادامه آمده است. امروز آلمان و اسپانیا نیز با حریفان خود در بازی اول به میدان خواهند رفت
امروز چهار دیدار در رقابت‌های دور گروهی جام جهانی برگزار می‌شود.
برنامه بازی‌های امروز سه‌شنبه جام جهانی قطر
تیم پرسپولیس امروز استراحت خواهد کرد اما یورگن لوکادیا به ورزشگاه شهید کاظمی می‌رود تا تمرین انفرادی انجام دهد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برخلاف برنامه قبلی بامداد امروز عازم محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شد یعنی بعد از اتمام ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ