روز دهم از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی امروز با برگزاری چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز پیگیری خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویژه برنام کدام برجام؟ جام زهر یا طلا؟ عصر امروز با حضور مهدی نصیری، سردبیر و مدیر مسئول سابق هفته‌نامه صبح و روزنامه کیهان و مهدی خانعلی‌زاده، دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در سالن آمفی تئاتر بهمن برگزار شد.
صمد مرفاوی که برنامه ویژه ای برای تیمش در نظر گرفته تا در مسابقات جام ملت‌های جوانان موفق به کسب نتیجه شوند، امروز یک برتری یکطرفه را مقابل تیم پاس تجربه کردند.
روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز برگزار می‌شود.
برنامه بازی‌های جام جهانی امروز پنج‌شنبه ۸ آذر + ساعت پخش از تلویزیون
روز دوم دور نهایی مرحله گروهی امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
روز پایانی دور دوم مرحله گروهی جام جهانی امروز برگزار خواهد شد که دیدار تیم های پرتغال و اروگوئه را تیم داوری ایران قضاوت خواهد کرد.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
امروز و در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی چند بازی دیگر از دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی برگزاری می‌شود.
در ادامه رقابتهای فوتبال جام بیست و دوم امروز چند بازی حساس برگزار می شود که ممکن است زمینه حذف یکی از مدعیان بزرگ را فراهم کند.
ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند در آستانه رقم زدن یک صعود تاریخی به دور حذفی جام جهانی قرار بگیرد.
روز هفتم جام جهانی ۲۰۲۲ امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، آرژانتین برای بازگشت به جام و مسیر قهرمانی باید از سد مکزیک عبور کند.
مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز با انجام چهار بازی دیگر پیگیری می‌شود.
مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز با انجام چهار بازی دیگر پیگیری می‌شود.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر امروز جمعه ۴ آذر با بازی تیم‌های گروه‌های A و B ادامه پیدا می‌کند. تیم ملی کشورمان هم در همین راستا امروز با ولز دیدار می‌کند.
دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر امروز با دیدار تیم‌های ایران و ولز آغاز می‌شود.
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال در قالب جام جهانی قطر در ادامه آمده است. امروز آلمان و اسپانیا نیز با حریفان خود در بازی اول به میدان خواهند رفت
امروز چهار دیدار در رقابت‌های دور گروهی جام جهانی برگزار می‌شود.
برنامه بازی‌های امروز سه‌شنبه جام جهانی قطر
مهدی تاج در نشست مطبوعاتی امروز خبر مهمی به خبرنگاران داد؛ به گفته او جواد نکونام در برنامه درنظر گرفته شده، سرمربی احتمالی تیم ملی در جام ملتهای 2023 خواهد بود
تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می گردد تا برای تمرین در کمپ تیم های ملی و هم چنین حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها برنامه ریزی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ