تیم هایی که به مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی راه پیدا کرده اند در مجموع 214 میلیون دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار تیم ایران، عراق، عمان و اردن به مرحله نیمه نهایی تورنمنت قهرمانی غرب آسیا راه یافته‌اند.
چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا مشخص شدند.
تیم شهداب یزد با شکست اسپورتینگ کویت در نخستین بازی مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، صعودش به جمع چهار تیم برتر مسابقات را قطعی کرد.
رئال مادرید بیشترین دستمزد را در بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌پردازد اما در بین بازیکنان حاضر در این مرحله، کوین دی‌بروینه بیشترین حقوق را می‌گیرد.
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم گل گهر را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.
ذوب آهن اصفهان با پیروزی در سومین بازی مرحله یک چهارم لیگ برتر بسکتبال به مرحله نیمه نهایی رسید و حریف کاله مازندران شد.
تیم شهرداری گرگان با پیروزی سوم مقابل آویژه صنعت پارسای مشهد در مرحله یک چهارم، به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان کشور راه یافت.
ملی پوشان واترپلو ایران در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی واترپلو آسیا ۲۰۲۳ برابر ازبکستان به برتری رسیدند و به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کردند.
در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر ووشو چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان کشور مشخص شدند.
تیم‌های کردستان، آبادان، گروه بهمن و شهرداری گرگان با پیروزی در بازی دوم مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
از بین چهار نماینده کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی، دو عضو تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
نیمه نهایی، چهار تیم و چهار دروازه‌بان؛ می خواهیم در مورد استراتژیک‌ترین مهره‌های این مرحله از جامی صحبت کنیم که نقش گلرها در آن بسیار پررنگ بوده است.
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی، از شش بازیکن تیم پرافتخار آلمان استفاده می کنند.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
با حذف تیم ملی فوتبال انگلیس چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
دومین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان با رونمایی از چهار تیم برتر مسابقات پیگیری شد.
تیم والیبال ساحلی قطر یک با شکست استرالیا سه به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان آسیا راه یافت.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی جهان و برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید با آمریکا رقابت داشته باشد.
نمایندگان اوزان ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران به مرحله نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان راه یافتند.
چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی جهان برای صعود به فینال این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.
چهره چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک تنیس باشگاه‌های کشور مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ