ترس از مصدومیت و ناآمادگی فراتر از انتظار یحیی، باعث شد تا یورگن لوکادیا از لیست بیست نفره بازی فولاد خط بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید به دلیل مصدومیت سه چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
مصدومیت عضلانی دنی سبایوس امروز تایید شد و او بین چهار تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
مصدومیت عضلانی دنی سبایوس امروز تایید شد و او بین چهار تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
قیمت نفت به مدت چهار هفته متوالی کاهش پیدا کرده و همه رشدی که پس از اعلام جدیدترین دور کاهش تولید اوپک پلاس پیدا کرده بود را تحت تاثیر نگرانی‌های اقتصادی و مبهم شدن دورنمای تقاضا برای سوخت، از دست داده است.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید تا هواداران این تیم دقایقی از استرس حذف از لیگ قهرمانان آسیا دور بشوند.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید تا هواداران این تیم دقایقی از استرس حذف از لیگ قهرمانان آسیا دور بشوند.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید تا هواداران این تیم دقایقی از استرس حذف از لیگ قهرمانان آسیا دور بشود.
مثلث قهرمانی شامل سپاهان، استقلال و پرسپولیس در دور پایانی لیگ برتر هفت هفته جذاب را خواهند داشت و در هفته بیست و چهارم به میدان می‌روند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
جدیدترین بازیکن مصدوم النصر اندرسون تالیشکا است که چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول، به دلیل مصدومیت، چهار هفته دور از میادین خواهد بود و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دور چهارم مذاکرات برای پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهانش هفته آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
صبح امروز برنامه چهار هفته ابتدایی سوپرلیگ زنان درحالی اعلام شد که در طی این چهار هفته، پالایش نفت آبادان همواره میزبان بوده و فجر شیراز در تمام مسابقات مهمان خواهد بود!
هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر مردان روز یکشنبه چهارم دی‌ماه با هفت دیدار پیگیری می‌شود.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آن‌ها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
فابین روئیز، هافبک اسپانیایی پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی برابر یوونتوس، چهار تا 6 هفته به دور از میادین خواهد ماند.
رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، به علت مصدومیت سه الی چهار هفته از میادین دور خواهد بود‌.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه وارد هفته چهارم می‌شود که تماشاگران همچنان محروم از حضور در سالن هستند.
هکتور بیرین به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و او هم مثل رونالد آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
سایت آنالیزی یازده نام برترین‌‌های آماری هفته چهارم لیگ در کنش‌های مختلف دفاعی و هجومی را منتشر کرد.
سایت آنالیزی یازده نام برترین‌‌های آماری هفته چهارم لیگ در کنش‌های مختلف دفاعی و هجومی را منتشر کرد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی در هفته چهارم چمپیونشیپ مصدوم شد و به گفته سرمربی این تیم، ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
تابناک انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ