سناریوی مودنا در حال اتفاق افتادن برای ترنتینو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
دومین بازی از نیمه نهایی جام‌جهانی زنان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ بین دو تیم استرالیا و انگلیس انجام میشه.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در دومین دقیقه از فینال جام حذفی پاس همطونش را به اولین گل بازی تبدیل کرد.
دومین بازی تیم های ذوب آهن و شهرداری گرگان در نیمه نهایی لیگ غرب آسیا پنجشنبه برگزار می‌شود.
شیاطین سرخ با کسب پیروزی مقابل برایتون در ضربات پنالتی دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.
تیم های یوونتوس ایتالیا، سویا اسپانیا، بایر لورکوزن آلمان و آاس رم ایتالیا به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافتند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
تیم شهداب یزد با کسب دومین پیروزی برابر پاس گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان به فینال صعود کردند.
تیم لبنیات هراز آمل در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان هم موفق به شکست پیکان تهران شد و به فینال صعود کرد.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
تیم‌های ملی فرانسه و مراکش در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت خروس‌ها با شکست شیرهای اطلس به فینال رسیدند.
تیم هایی که به مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی راه پیدا کرده اند در مجموع 214 میلیون دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
‌دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت قطر استارت می‌خورد تا تکلیف آخرین بازمانده این جام عجیب هم مشخص شود.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی شامگاه امروز بین تیم های فرانسه و مراکش برگزار خواهد شد.
نیمه نهایی بین فرانسه و مراکش سه تقابل فردی جذاب هم در دل خود جای داده است.
نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی سه شنبه شب با نبرد کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی، از شش بازیکن تیم پرافتخار آلمان استفاده می کنند.
با صعود و کرواسی و فرانسه به نیمه نهایی، احتمال برگزاری فینال تکراری در جام جهانی این دوره وجود دارد.
دومین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان با رونمایی از چهار تیم برتر مسابقات پیگیری شد.
تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی تایلند برابر تیم ویتنام پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.
تیم ملی فلوره کشورمان برای کسب مدال برنز باید با قطر بازی کند. تیم‌های ترکیه و ازبکستان هم برای کسب عنوان دومی و سومی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دومین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست پاکستان شد.
نماینده کشورمان با شکست در دیدار نیمه‌نهایی دومین برنز تکواندو در روز نخست را کسب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ