با صعود و کرواسی و فرانسه به نیمه نهایی، احتمال برگزاری فینال تکراری در جام جهانی این دوره وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هروه رنار فردا در اولین مسابقه رسمی خود در تیم زنان فرانسه، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام جهانی 2023 برابر جامائیکا قرار خواهد گرفت.
چلسی به دنبال جذب رایان چرکی، پدیده فرانسوی باشگاه لیون است. مدیران باشگاه انگلیسی معتقدند او در آینده به ستاره‌ای در حد روزهای اوج ادن هازارد تبدیل می‌شود.
وزارت خارجه سوریه به اعتراضات در فرانسه که به دنبال قتل یک نوجوان به دست پلیس فرانسه رخ داده است، واکنش نشان داد.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
النصر خط میانی خود، به دنبال استخدام سکو فوفانا، کاپیتان تیم لانس فرانسه است.
تغییر موازنه قدرت در جنگ اوکراین، بررسی میزان پیشرفت پرونده‌های مرتبط با توافق پکن و تلاش برای جذب سرمایه‌ها و شرکت‌های سعودی سه دستور کار اصلی ماکرون در دیدار با ولیعهد جوان سعودی بود.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی، به انتقال احتمالی مهاجم ایران به میلان پرداخت.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر به دنبال بهترین پیشنهاد برای فروش کیلیان امباپه است.
فرانسه خود را واجد شرایط‌ترین شریک غربی برای تعامل با عراق می‌داند، زیرا بار ایالات متحده از تهاجم سال ۲۰۰۳ را به دوش نمی‌کشد و بریتانیا هم اتحادیه اروپا را ترک و بیشتر بر خلیج فارس تمرکز کرده است.
به دنبال اقدام موهن یک نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت، مقدسات و ارزشهای دینی و ملی، سفیر فرانسه در کشورمان عصر امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
پاری سن ژرمن امشب در حالی به مصاف لانس می‌رود که کیلیان امباپه، بهترین گلزن جام جهانی، قصد دارد در این مسابقه به طلسم گل نزدن در مقابل این تیم پایان دهد.
روزنامه اکیپ فرانسه در گزارشی اعلام کرد که باشگاه آنژه قصد فروش سوفیان بوفال را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارد.
کریم بنزما، ستاره تیم ملی فرانسه، ظاهرا با انتنشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از هم تیمی‌هایش حمایت کرده است.
فرانسه این بار و در شرایطی که از ایتالیا پیش افتاده بود، در نهایت و در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار گرد. تنها گل این تیم را زین الدین زیدان در دقایق ابتدایی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در نهایت همین بازیکن بود که با اخراج در اوقات اضافی، اصلی ترین عامل شکست فرانسه در ضربات پنالتی لقب گرفت.
فرانسه به عنوان ششمین تیم تاریخ جام جهانی که حضور متوالی در فینال را تجربه می کند، به دنبال شکستن طلسم شصت ساله مدافعان عنوان قهرمانیست.
وزیر دفاع فرانسه گفت که این کشور و متحدانش به دنبال راهکار سیاسی و مسالمت آمیز برای پایان دادن به نزاع در اوکراین هستند.
احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشر‌های مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
دیپلمات‌ها گفته‌اند که انتظار می‌رود این اقدامات در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در ۱۷ اکتبر (دوشنبه ۲۵ مهر) مورد تایید قرار گیرد.
وزیر دفاع عراق در مراسم افتتاح سامانه راداری جدید خریداری شده از فرانسه به موعد دریافت دیگر سامانه ها از پاریس اشاره کرد.
نتایج درخشان المپیک مارسی در رقابت‌های این فصل فرانسه توجه بسیاری را به این باشگاه جلب کرده است.
یک رسانه فرانسوی اعلام کرد شیخ دیاباته به دنبال بازگشت به فوتبال فرانسه بود اما نتوانست تیمی پیدا کند و حالا راهی پرسپولیس خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ