چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی، از شش بازیکن تیم پرافتخار آلمان استفاده می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد: اولین جلسه‌ی تمرینی پیش‌فصل تیم فوتبال استقلال برای حضوری قدرتمند در لیگ آتی در شرایطی برگزار شد که اتفاقاتی تلخ، ایجاد شده توسط برخی از افراد معلوم‌الحال کام هواداران باشگاه بزرگ استقلال را تلخ کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به اتفاقات پرحاشیه نخستین تمرین تیم نکونام واکنش نشان داد.
با روشن شدن تکلیف قهرمانی در لیگ برتر انگلیس امروز همه چیز معطوف به انتهای جدول است. کدام تیم سقوط می‌کند؟
مدافع تیم استقلال گفت: در این مدت هر قول یا وعده ای که مسئولان باشگاه داده اند هیچ کدام عملی نشده است.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با اشاره به دیدار این هفته منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت حتما حدس می‌زنند که چهارشنبه شب طرفدار کدام تیم خواهد بود.
تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال، هر کدام برای نیمکت خود، در پی توافق با ژرژ ژسوس هستند.
بازیکنی که گل دوم ایران برابر کنیا را به ثمر رساند، پیراهنش را به بانوان حاضر در ورزشگاه اهدا کرد.
منوچهر اسماعیلی، ۸۴ سال قبل در چنین روزی به دنیا آمد؛ او جدای از هنرش که به مرد هزار صدای دوبله شهرت داشت، عاشق ورزش فوتبال و تیم پرسپولیس بود؛ به طوری که در بریده‌های جراید قدیمی از قول او گفته شده بود که «هرجا پرسپولیس باشد من هم هستم!»
جوایز ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی مشخص شد و تیم ملی ایران ۹ میلیون دلار (۳۰۰ میلیارد تومان) خواهد گرفت.
با روشن شدن تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی، تعداد نمایندگان باشگاه‌های معتبر اروپا در جمع هشت تیم پایانی مشخص شد.
۱۰ تیم از اروپا و‌ آمریکا مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر هستند. تیم‌هایی با ستاره‌های نامی و البته جذاب.
این تیم آسیایی قرار است پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی و در روز پنجشنبه، ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) یک دیدار دوستانه با کانادا برگزار کند، اما با توجه به قوانین فیفا اجازه برگزاری این دیدار را در کشور قطر ندارد و دو تیم برای برگزاری این بازی، راهی دبی خواهند شد.
وینفرد شفر سرمربی باسابقه آلمانی در آستانه قبول هدایت یک تیم اماراتی قرار گرفته است.
با اعلام پاداش باشگاه‌ها از جام جهانی، اهمیت داشتن نماینده بیشتری در تیم‌ملی بیشتر از گذشته می‌شود.
مسئولان فدراسیون در هفته‌های اخیر از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان آخرین حریف تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از حضور در جام‌جهانی نام برده‌اند.
مجتبی حسینی می گوید پیکان و آلومینیوم قدر فرصت‌هایشان را نداستند و بازی مساوی شد.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر در یک مصاحبه دیگر به انتقاد شدید از رفتار ساپینتو و البته عکس العمل باشگاه استقلال نسبت به این رفتار پرداخت.
لوئیز سوارز که برای بازی با ایران در اتریش حضور دارد، تماشاگر شکست و حذف تیم باشگاهی خود بود.
کدام تیم ایرانی لیگ امسال ۶۰۰میلیارد خرج کرده؟!
شمس‌الدین شمسی، رئیس شورای عالی نظام پرستاری، درباره ماجرای اخراج منصوره رنجبر، سوپروایزر بیمارستان پاستور، می‌گوید: ما به عنوان نظام صنفی، مدافع جامعه پرستاری هستیم، پرستارانی که به شکل منطقی و درست خواسته‌ها و مطالبات خودشان را مطرح می‌کنند، مورد حمله هستند و آن چیزی که ما از این پرستار دیدیم این است که به شکل خیلی منطقی داشت خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات جامعه پرستاری را مطرح می‌کرد و ما قطعا از چنین پرستار‌هایی که به شکل منطقی و اخلاق‌مدارانه درخواست‌ها و مطالبات صنف خودشان را مطرح می‌کنند و از آن دفاع می‌کنند، طبق کارکرد‌های مهم سازمان نظام پرستاری قطعا دفاع می‌کنیم.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله
کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ