احیای روابط دوجانبه بین عربستان سعودی و ایران، با میانجیگری چین در ماه مارس، به عنوان یک گام مهم به سوی صلح در دوره طولانی آشفتگی در خاورمیانه تلقی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
یکی از نمایندگان ائتلاف الفتح از مداخلات آمریکا برای تحت فشار قرار دادن عراق از طریق اهرم‌های مختلف به ویژه دلار انتقاد کرد.
کارشناسان آتش‌نشانی انتشار گاز سمی را به دلیل نقص آبگرمکن اعلام کرده بودند ولی خانواده پریسا می‌گفتند چطور ممکن است در این خانه فقط پریسا دچار گازگرفتگی شده باشد و به کام مرگ فرو برود؟
پس از آنکه بسیاری کشورها از روسیه و چین گرفته تا مصر و پاکستان حذف دلار از مبادلات تجارت خارجی خود را کلید زدند حالا خبر رسیده پای فرانسه هم به این ماجرا باز شده است.
روند نزولی دلار در بازارهای غیر رسمی روز چهارشنبه با شدت بیشتری ادامه یافت و این ارز طی ۲ ساعت ابتدایی معاملات، کانال ۵۴ هزار تومانی را ترک کرد.
براساس توافق دو کشور، بعد از این تسویه حساب واردات آرژانتین از چین به یوان پرداخت خواهد شد.
تغییرات نرخ‌های پیشنهادی صرافی‌ها و مرکز مبادله ارز و طلا برای خرید دلار نقدی نشان می‌دهد، طی دو روز گذشته نرخ خرید دلار در صرافی‌ها کمتر از نرخ خرید دلار در مرکز مبادله ارز و طلا بوده است.
اقتصاددان دولت بایدن با اشاره به اهمیت ابزاری دلار در اعمال تحریم علیه کشورهای جهان گفت چین در تلاش است تا سلطه دلار را از بین ببرد.
اقتصاددان دولت بایدن با اشاره به افول جایگاه اقتصادی دلار در جهان گفت چین در تلاش است تا سلطه دلار را از بین ببرد.
وزیر بهداشت گفت: جمع‌بندی ما نشان می‌دهد که در بیش از ۹۰ درصد، در بدحالی دانش‌آموزان، هیچ نوع مسمومیتی دیده نمی‌شود و هیچ نوع سمی وجود ندارد و مشکلی نیست، بلکه بیشتر ناشی از اضطراب و استرس بوده است. البته در درصد کمی از دانش آموزان نیز شیطنت‌هایی بوده که اتفاق افتاده و برخی از دانش آموزان در نتیجه این شیطنت‌ها دچار بدحالی می‌شدند. این جمع بندی کلی کمیته بوده که به وزارت کشور هم اعلام شده است.
دلار جهانی در مقابل طلا کوتاه آمد
برخی رسانه‌ها از توافق علی شمخانى دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه براى حذف دلار از روابط تجارى روسیه و ایران خبر داده‌اند اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید یا رد نکرده است.
در اولین روز کاری سال جدید، فعالان بازار‌های مالی شاهد ثبات نسبی شاخص ارزی و رشد شاخص بورس بودند. این در شرایطی است که به تازگی رئیس کل بانک مرکزی، مهار تورم و حمایت عملی از تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرده و رئیس سازمان بورس نیز برای فعالان بازار سرمایه، توصیه مهمی داشته است.
با همگرایی سیگنال‌های سیاسی و اقتصادی حاکی از کاهش نااطمینانی ها، سقوط نرخ دلار تشدید شد و فعالان بازار معتقدند بازگشت دلار به کانال ۳۰ هزار تومان دور از انتظار نیست.
رصد میدانی از بازار ارز در میدان فردوسی حاکی از آن است که قیمت دلار در صرافی‌ها به ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است اما اغلب صرافی ها خرید دلار ندارند.
تصاویر منتشر شده از بیرون آمدن کرمی سمی که موهای روی بدن این حشره بعد از انتشار در فضا به سرعت انسان را دچار حمله های آسمی می کند از زمین پس از زلزله در ترکیه را ببینید. منبع: ایرانیک
فضای بازار ارز و طلا و سکه این روزها با هیجان زیادی همراه است و هر زمان، بازار تحت تاثیر یک خبر، فراز و فرود را تجربه می کند. نمونه آن روز گذشته مشاهده شد و دلار در بازار غیررسمی در یک ساعت 4 تا 5 هزار تومان تومان ریزش داشت. در این میان، حباب سکه در سطحی است که وضعیت پر ریسکی را بر بازار حاکم کرده است.
در پی افزایش قیمت دلار در بازار، بانک مرکزی عرضه ارز با کارت ملی را دوباره از سر گرفت.
در پی افزایش قیمت دلار در بازار، بانک مرکزی عرضه ارز با کارت ملی را دوباره از سر گرفت.
قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که بازار برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه‌های آتی آماده می‌شود، به پایین‌ترین حد خود در هشت هفته اخیر سقوط کرد.
بسیاری از افراد در طول زندگی خود منفی گرا بوده و به همه چیز با دید شک و تردید نگاه می‌کنند در مقابل گروهی نیز دچار مثبت گرایی مفرط بوده و به همه چیز خوشبین هستند. هردوی این شرایط می‌تواند تصمیمات آن‌ها را دچار مشکل کرده و این افراد را در زندگی را با دشواری مواجه کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تعیین نرخ دلار ۲۳ هزار تومانی در بودجه غیرواقعی است، چرا که قطعا دولت ارز خود را با نرخ ۲۳ هزار تومان نمی‌فروشد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که کشورش کنار گذاشتن تدریجی شبکه بین‌المللی بین بانکی (سوئیفت)، و دلار و یورو را به‌عنوان ارزهایی «سمی» الزامی می داند.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: در برابر فشار‌های فزاینده ناشی از سیاست‌های جغرافیایی غرب، پرهیز در استفاده از ارز‌های سمی همچون دلار آمریکا و یورو، تنها راه برای تضمین تجارت پایدار میان مسکو و شرکای آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ