کارشناسان آتش‌نشانی انتشار گاز سمی را به دلیل نقص آبگرمکن اعلام کرده بودند ولی خانواده پریسا می‌گفتند چطور ممکن است در این خانه فقط پریسا دچار گازگرفتگی شده باشد و به کام مرگ فرو برود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت ۱۸ به سردخانه مجتمع منتقل شد.
رئیس شورای فدراسیون روسیه، آمریکا و اوکراین را در قتل خبرنگار روس همدست خواند.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته از سوی بازپرس جنایی صادر شد و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها حکایت از آن داشت که این نوجوان در حال عبور با موتور سیکلت از خیابان بود که موتور سیکلت دیگری با ۳ سرنشین از سوی دیگر خیابان به او نزدیک شد و با هم برخورد کردند که پس از این برخورد نوجوان ۱۶ ساله غرق در خون روی زمین افتاد و سرنشینان موتور سیکلت دیگر از مهلکه گریختند.
سرگرد ژیلین یکی از صد‌ها مرد روسی است که از زمان تهاجم گسترده مسکو به اوکراین در سال گذشته، به‌دلیل امتناع از تبدیل شدن به سرباز جنگ علیه اوکراین با اتهامات جنایی روبه‌رو شده‌اند. روسیه سال گذشته ۱۱۲۱نفر را به اتهام فرار از خدمت سربازی اجباری محکوم کرده است. بر اساس آمار دیوان عالی روسیه، میانگین فرار از خدمت اجباری در سال‌های اخیر حدود ۶۰۰نفر بوده و در سال گذشته این میزان نزدیک به دو برابر شده است.
معمای گم شدن زن جوان با افشای راز جنایت فاش شد
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به خودداری دختر جوان از بازگشت نزد مادرش و برابر هماهنگی با مقام قضایی، حضانت قانونی این دختر جوان در اختیار خانواده پدری قرار داده شد و مادر وی نیز به مراکز مشاوره معرفی شد.
پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را سکته قلبی عنوان کرد. اما از آنجایی که به گفته شاهدان ضرباتی به قفسه سینه وی وارد شده بود دستور تحقیقات از افرادی که در این درگیری حضور داشتند و شناسایی ضارب صادر شد. همچنین بازپرس سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل درگیری و مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با مو‌های بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد.
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد: رویکرد دستگاه قضایی از همان ابتدا، تفکیک قائل شدن میان معترضان و عناصر اصلی اغتشاشات بود؛ بر همین اساس اگرچه افراد فریب‌خورده اغتشاشات با عنایت مقام معظم رهبری مشمول عفو قرار گرفتند اما عناصر اصلی اغتشاشات که مرتکب جنایت و محاربه و افساد فی‌الارض شده یا سبب خسارت به اموال مردم شده و شاکی خصوصی دارند و یا مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه هستند در زمره عفوشدگان قرار ندارند.
آندر هررا دیگر بازیکن پی اس جی نیست و قرارداد او با اتلتیک بیلبائو دائمی شد.
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید علت جدایی غیرمنتظره ژوائو کانسلو از منچسترسیتی، به وجود آمدن تنش در رابطه او با پپ گواردیولا بوده است.
شکست خارج از خانه سویا مقابل خیرونا کاسه صبر هوادارانش را لبریز کرد.
تسنیم نوشت: بازپرس ویژه جنایی موظف شده پس از مشخص شدن تحقیقات درباره قتل‌های مشکوک مهاباد و پیرانشهر، نتیجه را به اطلاع مردم برساند.
تسنیم نوشت: بازپرس ویژه جنایی موظف شده پس از مشخص شدن تحقیقات درباره قتل‌های مشکوک مهاباد و پیرانشهر، نتیجه را به اطلاع مردم برساند.
مدارک و شواهد جنایی احتمال وقوع جنایت و دخالت افراد دیگری در این پرونده را پررنگ کرد، بنابراین تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای فاش شدن علت این جنایت ادامه دارد.
در اسپانیا معتقدند رونالدو پس از رسمی شدن انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد، دیگر تمایلی برای جدایی از این باشگاه ندارد.
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ