تصاویر منتشر شده از بیرون آمدن کرمی سمی که موهای روی بدن این حشره بعد از انتشار در فضا به سرعت انسان را دچار حمله های آسمی می کند از زمین پس از زلزله در ترکیه را ببینید. منبع: ایرانیک
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید لحظه تولد مارهای پیتون و بیرون آمدن شان از تخم را مشاهده کنید.
این طوطی بامزه عاق دوش گرفتن است اما به نظر می رسد که زیادی عاشق این کار است.پس از 45 دقیقه زیر دوش مانده حالا صاحب طوطی می خواهد او را از حمام بیرون بیاورد اما طوطی با جدیت مخالفت می کند و هنوز می خواهد دوش بگیرد.
ویدئویی جالب از اژدهای کومودو زمانی که سر از تخم بیرون می‌آورد، این حیوان وقتی به بلوغ می‌رسد طولش به ۳ متر هم رسیده و ۲۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌دَوَد.
اگر یک چیز وجود دارد که باید در مورد گورکن های عسل خوار بدانید، این است که آنها به راحتی عقب نشینی نمی کنند، حتی در برابر شکارچیان بسیار بزرگتر از خودشان.
یک گاو بی نوا که رشد شاخ هایش باعث شده بود، بخش تیز شاخ در گونه اش فرو برود، با ابزارهای برش نجات پیدا کرد.
عینک‌هایی هستند که سوالات را اسکن و به شخص بیرون از جلسه کنکور ارسال می‌کنند تا جواب را با گوشی به فرد کنکوری برساند. رونمایی از ابزار‌های تقلب کنکور روی آنتن زنده را ببینید.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
بهارستان- در این ویدئو لحظه زنده بیرون آمدن کودک از میان آوار یک خانه در گلستان را می بینید.
شاسی بلند تویوتا لندکروز ۳۰۰ از تمامی تست‌های تصادف سربلند بیرون آمد.
یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج که عصر دیروز در مجموعه گردشگری سد امند در نزدیکی تبریز غرق شده بود بیرون کشیده شد. منبع: خبرفوری
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
بازیکن حریف برای زدن توپ از زیر پای بازیکن رقیب به بیرون، با سر به سمت پای بازیکن حجوم می‌برد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
یک عراده تانک T-۹۰M روسی بر روی مین ضد تانک رفته و بر اثر انفجار شنی‌های آن به بیرون پرت شده است و در نتیجه خدمه تانک آن را رها کرده اند. نیرو‌های اوکراینی برای آنکه جلوی بازیابی احتمالی این تانک را بگیرند ابتدا با کورنت غنیمتی خود روس‌ها به آن شلیک می‌کنند و سپس با استفاده از کوادکوپتر دو بسته کوکتل مولوتوف را هم بر روی تانک رها می‌کنند.
یک خانم در فلوریدا ۲۰ سال پیش یک تمساح کوچک اندازه مارمولک را که تازه از تخم بیرون آمده بوده به خانه اش می‌یاورد و بزرگش می‌کند. پلیس فلوریدا بعد از ۲۰ سال تازه متوجه می‌شوند و او را به باغ وحش انتقال می‌دهند.
یک مورچه خوار در اوایل روز به طور غیرمعمولی بیرون بود. یک کفتار قهوه‌ای با دیدن او فکر می‌کرد که صید آسانی بدست آورده است، اما اشتباه می‌کرد!
یک دوربین امنیتی در برزیل عکس العمل قهرمانانه یک کارمند فروشگاه را در یکی از خیابان های عمومی هنگامی که با سرعت زیاد بیرون پرید و خودرویی را که یک کودک در آن بود نجات داد، ثبت کرد.
روی دیوار‌های این دروازه موجودات افسانه‌ای نقش بسته شده بود که یکی از مهمترین آن‌ها یعنی "موشخوشو" از هنر معماری هخامنشی در دوره‌های بعدی حذف می‌شود.
سازندگان اورکا ۱ می‌گویند: این ربات‌ها کف دریا را لمس نمی‌کنند. ما در حال طراحی ناوگانی از وسایل نقلیه رباتیک زیر آب هستیم که به کشتی متصل نیستند. آن‌ها با بستر دریا تماس ندارند و در بالای آن شناور می‌شوند.
بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه گفت: مرگ مهسا امینی نازنین و حوادث پشتش ناگهان یک رویدادی ایجاد کرد که هنوز این رویداد ته‌نشین نشده و نمی‌دانیم چگونه تحلیل کنیم. نمی‌دانیم این رخداد بسط نیهیلیسم است، یک جنبش است یا انقلاب است؟
بیرون زدگی چشم زمانی به وجود می‌آید که یک یا هر دو چشم به علت برخی از انواع ضایعات و اختلالات چشمی از قبیل تورم عضلات شرقی و بافت‌های پشت چشم از درون کاسه چشم بیرون بیاید.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
گروهی از دانشمندان که در گرجستان فعالیت می‌کنند یک دندان را از زیر خاک بیرون آورده اند که قدمت آن‌ها به ۱.۸ میلیون سال پیش باز می‌گردند.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ