روند نزولی دلار در بازارهای غیر رسمی روز چهارشنبه با شدت بیشتری ادامه یافت و این ارز طی ۲ ساعت ابتدایی معاملات، کانال ۵۴ هزار تومانی را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از واردات ۲۲۱ میلیون و ۱۴ هزار دلار کالا به این استان طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.‌
میزان واردات ۱۴ قلم کالای اساسی در ۴ ماهه امسال به ۷ میلیون و ۳۵۲ هزار تن و به‌ ارزش ۴ میلیارد و ۷۶۳ میلیون دلار رسید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۰۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۴ هزار و ۲۲۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بازار بورس امروز (یکشنبه ۲۴ اردیبهشت) پس از ثبت ۵ روز منفی ۷۱ هزار و ۸۸۲ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی ایستاد. رشد بازار سرمایه ادامه دار خواهد بود؟
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار  به کانال ۴۱ هزار تومانی، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، توصیه مجید عشقی به سهامداران تازه وارد، تحریم‌ها چه تاثیری بر صنایع کامودیتی محور ایران دارد؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در کنفرانس برتون وودز تصمیم گرفته شد دلار در مبادلات تجاری خارجی کشورها یک ارز مرجع باشد و ارزش آن برای هر اونس طلا ۰۸۷۵ / ۳۵ دلار تعیین شد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۳۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۱ هزار و ۷۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
در جریان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران پس از ۳۰ ماه به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت و بیشترین رشد شاخص در تاریخ بازار سرمایه به ثبت رسید. بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. رشد بازار سرمایه فردا نیز ادامه دار خواهد بود؟
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد. بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیازهای واقعی ارز و طلا پاسخ دهد.
امروز مطالبی همچون افزایش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل و صرافی‌ها، پیش بینی قیمت طلا و سکه و بیت کوین، پیش بینی بورس | فردا شاخص کل به کانال ۱.۵۰۰ واحد سقوط می‌کند؟، نحوه تحویل ربع سکه از بورس کالا | برای تحویل ربع سکه به کجا مراجعه کنیم؟، جزئیات واگذاری سرخابی‌ها اعلام شد، سیگنال خرید دوباره بیت کوین؟ | بازگشت رمزارزها؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: طی چند روز گذشته چند میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران وارد چرخه اقتصاد شد، با این حال نرخ دلار در بازار به ۴۴ تا ۴۵ هزار تومان رسیده است.
بانک مرکزی امروز از برنامه جدید برای پاسخ به نیاز ارزی مردم خبر داد. اقدامی که هرچند با ابهاماتی همراه شده است، اما تا به این لحظه، نشان از افزایش حجم عرضه ارز به متقاضیان در صفوف صرافی‌ها دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدام به تعدیل شاخص ارزی کمک خواهد کرد یا خیر؟
انس طلا در هفته گذشته توانست با جهش ۳ درصدی وارد کانال ۱۹۰۰ دلار شود.
شاخص کل بورس شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۱۸۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۶۲۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۵۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
معاملات ارز در اولین روز کاری هفته با افزایش قیمت دلار و یورو مواجه شده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته دلار تا کانال ۲۸ هزار تومان نیز عقب نشینی کرده بود.
وزیر برنامه‌ریزی و توسعه پاکستان اعلام کرد که سیل اخیر در این کشور بیش از ۱۰ میلیارد دلار خسارت وارد کرده است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: اگر فردی حداقل ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور کند می‌تواند اقامت بگیرد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: اگر فردی حداقل ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور کند می‌تواند اقامت بگیرد.
ارونقی معاون وقت گمرک گفت: درخصوص خودرو‌هایی که دارای پرونده قضایی نیستند افکار عمومی و صاحبان کالا منتظر تعیین تکلیف این خودرو‌ها هستند. حال، تعیین تکلیف حتماً به منزله صدور دستور ترخیص نیست، اما درهرحال باید حقوق مکتسبه افراد نیز ملحوظ نظر واقع شود تا خسارت بیشتری به صاحبان کالا وارد نشود.
شیائومی 12T آینده دارای نسخه بهبودیافته پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود که دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا نامیده می‌شود. این چیپست نسبت به دایمنسیتی ۸۱۰۰ پنج نانومتری بهبودیافته‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS3.1 و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بورس در وضعیت فعلی با هیچ مشکلی مواجه نیست و اصلاح جزیی از بازار و روند طبیعی است، گفت: بازار سرمایه تا پایان سال روزهای خوبی را تجربه می‌کند و تا پایان فصل زمستان امسال شاخص بورس رشد بسیار خوبی خواهد داشت.
به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در مناطقی از شهر، مختل شده و کارشناسان مخابراتی مشغول فعالیت به منظور رفع سریع این اختلالات هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ