قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که بازار برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه‌های آتی آماده می‌شود، به پایین‌ترین حد خود در هشت هفته اخیر سقوط کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت جهانی دلار پیشتاز شد
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: شاهدیم که ارزهای مختلف کشورهای دیگر علاوه بر دلار آمریکا در مبادلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
قیمت جهانی طلا در معاملات اولیه آسیا امروز(دوشنبه) با افزایش ارزش دلار کاهش یافت زیرا احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو بر جذابیت شمش تاثیر گذاشته است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام زنگ خطر علیه آمریکا اذعان کرد که سیاست تحریمی واشنگتن ضد کشورهای مخالف آمریکا موجب تکاپوی آنها در جایگزینی دلار با سایر ارزها شده است و این نگران کننده است.
در کنفرانس برتون وودز تصمیم گرفته شد دلار در مبادلات تجاری خارجی کشورها یک ارز مرجع باشد و ارزش آن برای هر اونس طلا ۰۸۷۵ / ۳۵ دلار تعیین شد.
همزمان با تضعیف هژمونی آمریکا در نقاط مختلف جهان، به نظر می‌رسد دلار آمریکا نیز به همین سرنوشت دچار شده و در حال از دست دادن جایگاهش در بازارهای جهانی است.
دلار جهانی در مقابل طلا کوتاه آمد
ترمز طلای جهانی در حوالی ۲۰۰۰ دلار
قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
اتحادیه جهانی کشتی میزان جایزه نقدی برای نفرات برتر مسابقات رنکینگ و همچنین کشتی‌گیر برتر سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اداره انرژی آمریکا اعلام کرد ذخایر انرژی این کشور نسبت به دوره های مشابه کاهش یافته است.
نفت جهانی در هفته ای که گذشت با نوسان قیمت مواجه شده و در پایان نیز در مرز ۸۰ دلار بسته شد.
قیمت جهانی طلا امروز (جمعه) افزایش یافت اما به دلیل پیش‌بینی فدرال رزرو آمریکا برای یک دوره طولانی‌تر نرخ‌های بهره بالاتر، متعهد به کاهش هفتگی بود.
قیمت طلا امروز، پنجشنبه پس از اینکه داده‌های خرده‌فروشی بهتر از حد انتظار در ایالات‌متحده امیدها برای افزایش کمتر نرخ بهره را از بین برد، توسط دلار قوی کاهش یافت.
دبیرستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی، فراورده‌های طبیعی و طب سنتی گفت: تجارت جهانی حوزه گیاهان دارویی ۱۵۰ میلیارد دلار است در حالی که سهم ایران از این حوزه کمتر از نیم درصد است.
ساعت هوشمند اوپو واچ SE با نمایشگر همیشه روشن، ۱۰۰ حالت ورزشی و قابلیت نظارت بر خواب با قیمت حدود ۱۰۰ دلار در چین عرضه شد.
اوج دلار و ریزش طلای جهانی به کف ۲.۵ سال اخیر!
رئیس جمهور روسیه در نشستی اعلام کرد که فرایند حذف دلار از اقتصاد جهانی اجتناب ناپذیر است.
پس از اینکه فدرال رزرو اعلام کرد که انتظار افزایش نرخ بهره را دارد، دلار نیز با بازدهی ایالات‌متحده افزایش یافت.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
اختلال سیستم گمرک یکی از معضلات کارآفرینان است
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ