مقامات فرانسوی اعلام کرده‌اند اعتصاب کارگران در پالایشگاه‌های چند شرکت بزرگ فرانسوی همچنان در این کشور ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد زیادی فوتبالیست باید بار سفر از لیگ برتر را ببندند و مسیر دیگری برای ادامه فوتبالشان انتخاب کنند.
سردار رادان: همکارانم در موضوع حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ماست، مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردند / این مسیر و ماموریت را راه بی بازگشت می دانیم و تا آخر ادامه می دهیم
سومین جلسه اعضای هیات مدیره و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال خوزستان نیز بی نتیجه ماند.
پنجمین روز از مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در تایلند بازهم بدون کسب مدال و عنوان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ تن هستند که دستگاه قضایی باید برای همه آنها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ تن قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست و برای ۲۴ تن دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ نفر هستند که دستگاه قضایی باید برای تمام آن ها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ نفر قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست و برای ۲۴ نفر دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
حسین وفایی به درگیری لفظی خود با رونی اُ سالیوان در آستانه مسابقه قهرمانی جهان در روز جمعه ادامه داد.
حسین وفایی به درگیری لفظی خود با رونی اُ سالیوان در آستانه مسابقه قهرمانی جهان در روز جمعه ادامه داد.
نیمار بازهم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا پی اس جی را در حساس‌ترین مقطع فصل تنها بگذارد. تیتر امروز اکیپ به همین قضیه اختصاص دارد.
14 بازیکن تیم والیبال زنان هاتای اسپور در محل اقامت خود زیر آوار مانده‌اند.
علی ربیعی گفت: امروز متاسفانه عده‌ای هنوز در سیاستگذاری‌ها به معیشت میلیون‌ها نفر بی اعتنا هستند؛ از جمله سیاست‌هایی که در قبال فضای مجازی امروز شاهد هستیم زندگی میلیون‌ها نفر را با طعم بیکاری آشنا کرده است.
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان ایران با پیروزی سایپا پیکان و سریک پیگیری شد.
نمین- جنگل فندقلوی نمین در سایه بی توجهی مسئولان و سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان در حال تخریب و از بین رفتن پوشش‌های گیاهی و گونه‌های نادر طبیعی است.
علیرضا باویه می‌گوید فولاد خوزستان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در ادامه فصل برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر می‌جنگد.
مشهد ـ نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: آمریکا به سیاست بی ثبات سازی و ایجاد جنگ داخلی و درگیری قومی و مذهبی در افغانستان ادامه می‌دهد.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که ممکن است قطع برق هفته ها در این کشور ادامه داشته باشد.
ادامه بی بنزینی در فرانسه
وزیر امور خارجه گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد کرد.
مهاجم تیم هوادار با اشاره به گل بی‌اثرش مقابل سپاهان، مدعی است که نمایش برتری را برابر حریف به اجرا گذاشته بودند.
سازمان لیگ فوتبال دوباره تصمیم به تغییر زمان برگزاری برخی بازی های لیگ برتر گرفت.
وزیر امور خارجه گفت: به تلاش‌های قوی خود هم برای بی اثر کردن تحریم‌ها و هم برای لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ادامه می‌دهیم.
یورو در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی در حالی که بحران انرژی در زمستان و در بحبوحه تشدید جنگ اوکراین ادامه دارد، بیشترین کاهش خود را در ۲۰ سال اخیر در برابر دلار ثبت کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به قرارداد میلیاردی فصل گذشته این تیم بی تفاوت است و دیگر اهمیتی برای ادامه فعالیت با شریک تجاری باشگاه ندارد.
رهبر جریان صدر در سخنانی گفت: معترضان به تحصن ادامه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ