دریابان شمخانی که پس از سفر اخیر او به پکن، توافق ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با میانجیگری چین اعلام شد، چند روز پیش به امارات سفر کرده و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزیر کشاورزی عراق ضمن تاکید بر ضرورت دست یابی به راهکار دائمی با ترکیه درباره رهاسازی آب به سمت عراق گفت: عراق نباید به تنهایی تاوان تغییرات آب و هوایی و افزایش دمای هوا را بپردازد.
نخست‌وزیر عراق در جمع فرماندهان نبرد با داعش، ایستادگی مرجعیت و فداکاری مردم عراق را عامل نابودی داعش دانست.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری با هشدار تند به فعالیت‌های خزنده سفیر آمریکا در عراق اعلام کرد که عراق هرگز سرزمینی برای نشر مقاصد پلید اباحی‌گری دولتمردان آمریکا مبدل نخواهد شد.
روزنامه الصباح عراق اعلام کرد که این کشور قصد دارد برای حل مشکلی مسکن در این کشور یک شهر جدید ۱۲۰ هزار نفری بسازد.
مدیر روابط عمومی و بخش رسانه وزارت کشور عراق اعلام کرد که به دستور فرمانده کل نیرو‌های مسلح و با تلاش‌های وزیر کشور هماهنگی‌هایی با اقلیم کردستان عراق برای استقرار تیپ ۲۱ مرزبانی در استان سلیمانیه در مرز‌های ایران تصمیماتی اتخاذ شد.
نخست وزیر عراق اعلام کرده با ایران برای یک مبادله تهاتری نفت عراق در ازای گاز وارداتی از ایران به توافق رسیده است، چون به گفته او تحریم‌های آمریکا مانع پرداخت وجوه بدهی عراق به ایران است.
اخیرا احمد موسی، سخنگوی وزارت برق عراق مدعی شد: در حالی که درجه هوا به ۵۱ درجه رسیده است ایران بدون اطلاع قبلی صادرات گاز به عراق را متوقف کرد.
نخست وزیر عراق امروز در دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با وی اعلام کرد که کشورش به نقش محوری خود در همگرایی میان کشورهای منطقه ادامه خواهد داد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
تیم فوتبال امید عراق با یک گل از سد عمان گذشت و به فینال رسید.
رئیس جمهور عراق خواستار ارائه نتایج ملموس از سوی سازمان ملل متحد در خصوص پرونده آوارگان عراقی و پایان دادن به رنج‌های آنان شد.
مشاور اقتصادی نخست وزیر عراق می‌گوید: این کشور با کمبود ۱۰ هزار مگاواتی برق مواجه است و باید برای تأمین نیاز خود از ایران و کشورهای همسایه نیرو وارد کند.
دبیر شورایعالی امنیت ملی کشور پس از چین و امارات به عراق سفر می‌کند.
همراه اول برای نخستین بار بسته‌های ویژه اقتصادی مکالمه بین‌الملل را برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا ارائه کرد.
«حسن خوشخو» توضیح داد: به دلیل تاخیرات مکرر شرکت هواپیمایی «آتا» در انجام پرواز‌های مسیر مشهد-عراق و بالعکس و به دنبال آن بروز نارضایتی گسترده در میان مسافران و همچنین عدم رعایت حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۱۶بهمن ماه به شرکت هواپیمایی آتا، مجوز صادره برای تمامی پرواز‌های آن شرکت از مبدا مشهد به مقصد عراق و بالعکس را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
شهناز یاری، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق بعد از یک فصل هدایت تیم ملی این کشور، به ایران بازگشت و هدایت تیم فوتسال نطنز را به عهده گرفت.
وزارت بهداشت عراق با انتشار دستورالعملی، الزام ارائه گواهی دریافت واکسن برای مسافران به مقصد عراق یا از مبدأ این کشور را لغو کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق پس از سفر به اردن و کویت، ایران را به عنوان سومین مقصد سفرهای خارجی خود انتخاب کرد و امروز رسما برای دیدار با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
منابع عراقی به مقصد دومین سفر نخست وزیر این کشور که یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس است، اشاره کردند.
۱۴ مهر ۵۷ امام‌خمینی(ره)، عراق را به مقصد فرانسه ترک کرد. در این باره اسناد جدیدی از تعاملات ساواک و سرویس اطلاعاتی عراق با موضوع خروج حضرت روح الله از این کشور منتشر شده است.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: اگر پرستاری طرح یا سربازی خود را گذرانده باشد، هیچ مانعی برای رفتن‌ها آن‌ها نیست. زمینه‌ای هم برای جذب یا ماندگاری آن‌ها در ایران وجود ندارد. مقصد این پرستاران گوناگون است، از کشور‌های اطراف مانند قزاقستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اربیل کردستان عراق تا کشور‌های اروپایی و آمریکایی مقصد پرستاران ایرانی است.
رسانه‌های عراقی گزارش داده اند که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال به خدمت گرفتن دراگان اسکوچیچ است.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پروازهای مشهد به مقصد نجف توسط شرکت‌های عراقی باطل شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ