مراسم امضای اسناد و تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و زیمبابوه برگزار شد و مقامات دو کشور چند سند همکاری به امضا رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
چند بازیکن تیم فوتبال پیکان درگیر ویروس سرماخوردگی شده‌اند و در تمرین این تیم شرکت نکردند.
متئو آلمانی، مدیر ورزش بارسلونا، قطعی شدن انتقال عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن را منوط به امضای چند سند دانست.
ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف چند سند همکاری امضا کردند.
در روز‌های گذشته سند واردات ماشین لوکس خارجی چند بازیکن تیم ملی در رسانه‌ها منتشر شد.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
کشور آلمان پس از چند ماه بحث و تبادل نظر، از نخستین سند راهبرد امنیت ملی خود رونمایی کرد.
وی ادامه داد: در سال ۹۴ بر اساس سند به دست آمده، طرح حمله به حرم‌های مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاهچراغ (ع) و چند مسجد اهل سنت با هدف ایجاد ناامنی و ایجاد اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی طراحی شده بود که با توجه به قدرت و توان مجموعه اطلاعات کشور این حملات خنثی شد.
از نگاه خیره من به قبض‌ها، چند نفری که توجهی به آن فیش‌ها نداشتند با من همراه شدند، مبالغ فیش‌ها را می‌خواندم؛ ۲۰۰ هزار تومان، ۴۰۰و۷۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان. از مسئول داروخانه پرسیدم این فیش‌ها! گفت: سند سخاوت مردم شهرم بوشهر.
رهبر انقلاب گفتند: یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.
سامانه جامع عملکرد قضات، طبق تاکید سند تحول قضائی در چند قدمی طراحی و بهره‌برداری قرار دارد.
در مرحله اجرا بسیاری از این حقوق نقض می‌شوند. اتفاقا خیلی از افراد مکررا اعلام نقض می‌کنند، ولی هیچ مرجعی حتی حاضر نیست آن‌ها را به صورت موردی تکذیب یا راهی برای رسیدگی آن‌ها پیشنهاد کند. جالب اینکه همه یا اغلب افرادی که مدعی این نقض‌های حقوقی هستند در زندان و دراختیار دستگاه قضایی هستند، به راحتی می‌توان یک شعبه با چند قاضی معتبر و مورداعتماد مردم برای رسیدگی به شکایات و ادعا‌های آنان در زندان ایجاد کرد. تنها در این صورت است که سند امنیت قضایی کشور معنادار و معتبر می‌شود. مردم چیزی جز اجرای درست اسناد را از حکومت نمی‌خواهند
در حالی که در فضای مجازی شایعات عجیبی پیرامون چند بازیکن تراکتور شکل گرفته، باشگاه تراکتور ویدیویی از سه بازیکن مصدوم خود منتشر کرد.
کتایون ریاحی که به دلیل عملکرد تحریک آمیز در جریان اغتشاشات اخیر و همچنین ادعاهای بدون ارائه سند چند هفته ایست در زندان به سر می‌برد، شب پیش با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
مرحوم تکمیل همایون در کتاب خلیج فارس درباره ادعاهای واهی شیوخ شارجه و راس الخیمه درباره جزایر ایرانی چند سند تاریخی ارائه کرده و نوشته بود:هنوزهم شیوخ خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار می‌کنند.
سرمربی استقلال می گوید اعضای کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند که هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد.
این روزها در برخی مدارس شاهد اعتراض به حجاب هستیم. عدم اجرای سند تحول‌ بنیادین در سال‌های قبل و غفلت از تعلیم و تربیت چند ساحتی، موجب شده است تا برخی دانش آموزان شناختی از حجاب نداشته باشند.
زنجان-مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مدارس الگوی سند تحول آموزش و پرورش  راه اندازی می شود و تلاش داریم تا در هر منطقه آموزشی چند مدرسه الگو داشته باشیم.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. بر اساس این سند رسمی، مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در جریان بازرسی چند هفته پیش خود از محل اقامت دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا بیش از ۱۱ هزار سند و عکس دولتی کشف کرده است.
شاید سعیدی با این ترفند که چند روز سر کارش حاضر نشود، تصور می‌کرد که می‌تواند ابلاغ این حکم را کتمان کند!
در شرایطی که در روزهای گذشته نرخ ارز در بازار غیررسمی با افزایش مواجه شده بود، امروز این روند با تغییر همراه شده و در حال حاضر نرخ دلار مسافری در کانال 27 و نرخ دلار توافقی نیز در کانال های 29 و 30 هزار تومان خرید و فروش می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ