مقامات دفاعی تایوان در بیانیه‌ای اعلام کردند که کاملا به فعالیت‌ها در نزدیکی این جزیره نظارت دارند و در واکنش به "تهدیدات دشمن" نیروهای خود را اعزام خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پدافند هوایی ارتش گفت: در روز‌های گذشته چند فروند هواپیما‌های F-۳۵ آمریکا در حال پرواز در خلیج فارس بودند و از لحظه برخاستن به طور کامل توسط رادار‌های ما رصد می‌شدند.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
در فاصله چند ساعت مانده به بازی ایران و فرانسه، دو بازیکن تیم ملی والیبال در انتظار پرواز به آمریکا هستند.
یکی از دلایل گرانتر بودن تور‌های آنتالیا به نسبت استانبول، غیرمستقیم بودن پرواز‌های تهران به آنتالیاست. آنتالیا به‌عنوان مقصدی ناخوشایند برای مسئولان ایرانی شناخته می‌شود و همین است که چند سال پیش بر پایه انتشار شماری عکس از گردشگران در سواحل این شهر و البته بدون بررسی و ارزیابی پیامد‌هایی که دارد، دستور داده شد که دیگر پرواز مستقیمی از تهران به آنتالیا انجام نشود.
خبرگزاری تایمز آف عمان گزارش داد که شرکت هواپیمایی سلام ایر این کشور از چند روز دیگر پرواز مستقیم به فرودگاه بین‌المللی شیراز را آغاز خواهد کرد.
روزنامه اکیپ می‌گوید توافق لوئیس انریکه با پاری سن ژرمن قطعی شده و ممکن است ظرف چند ساعت آینده شاهد معرفی رسمی او به عنوان سرمربی جدید تیم فرانسوی باشیم.
F-۱۶ یک جنگنده نسل چهارمی و دومین جنگنده پیشرفته‌ای است که توسط غرب به کار گرفته می‌شود. این جنگنده که با نام‌های Fighting Falcon به معنای شاهین جنگجو یا Viper به معنای افعی نیز شناخته می‌شود، یک هواپیمای جنگی چند منظوره است که یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین جنگنده‌ها در تاریخ هوانوردی نظامی بوده و تاکنون نزدیک به ۴،۵۰۰ فروند از آن تولید شده است. برد جنگنده تک سرنشینه F-۱۶ بیش از ۴،۱۰۰ کیلومتر و ارتفاع پروازی آن ۵۸،۰۰۰ پا اعلام شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره روند به چرخه پروازی برگشتن هواپیما‌ها توضیح داد: پیش از تعطیلات نوروزی، دوره‌های چک سنگین هواپیماست و بخش فنی ایرلاین‌ها تلاش کردند هواپیما‌ها را به نوروزی برسانند و این اتفاق هم افتاد.
ایلان ماسک بر این باور است که ابرموشک استارشیپ او در عرض چند هفته مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و او وعده نمایشی هیجان انگیز را داده است.
روز گذشته پرواز استراتژیک دومین نسخه به روز شده جنگنده غولپیکر اتمی روسیه در ماه‌های گذشته در اطراف مواضع ناتو، در میانه جنگ اوکراین باری دیگر به راس اخبار رسانه‌های جهان رفت. چند ماه قبل بود که شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه اعلام کرد که نخستین نسخه بروزرسانی شده بمب‌افکن استراتژیک توپولف تو ۱۶۰ بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز درآمده است.
رسانه‌های آمریکا روز پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش دادند پنتاگون از چند روز پیش مشغول رصد یک بالن جاسوسی چین بوده که در حال پرواز در ارتفاع بالا بر فراز آمریکا است.
ویدئویی از جنگ در اوکراین منتشر شده که گفته می‌شود حملات توپخانه‌ای ارتش روسیه منجر به پرواز درآمدن یکی از سربازان اوکراینی شده است. در ویدئوی منتشر شده مواضع اوکراینی‌ها هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌گیرد و کمی بعد چند نظامی در آسمان دیده می‌شوند. پس از آرام شدن اوضاع بقیه سربازان از سنگر خارج شده و پا به فرار می‌گذارند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
پرش یوسف النصیری هر چند رکورد تاریخی رونالدو را نشکست، اما فوق ستاره پرتغالی را با چشمان گریان به خانه فرستاد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان همسفر شدند.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام جهانی 2022 راهی آمریکا شده‌اند، در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان از جمله کایل اسنایدر و یانی دیاکومیهالیس همسفر بودند.
سئول پس از رویت چند فروند جنگنده چین و روسی در منطقه شناسایی پدافند هوایی(کادیز)، جنگنده‌های خود را برای رهگیری به پرواز درآورد.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
متهم گفت: با سرعت زیادی ویراژ می‌دادم، دیگر متوجه نشدم چند کیلومتر در مسیر جاده قدیم نیشابور پیش رفته بودم که ناگهان موتورسیکلت پرواز کرد و من هم دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که چشمانم را گشودم روی تخت بیمارستان بودم و از زبان یکی از ماموران انتظامی شنیدم که «م» در صحنه حادثه جان باخته است و کارشناس پلیس راه صحنه تصادف را مشکوک می‌داند.
یحیی گل‌محمدی با شلوغترین کادرفنی چند سال اخیر خود تمرینات پرسپولیس را اداره می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ