رسانه‌ها و مقامات اوکراینی اعلام کردند پایتخت و چند منطقه دیگر این کشور امروز چهارشنبه هدف حملات موشکی گسترده قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز با چند پهپاد به شهر مسکو، پایتخت این کشور حمله کرده است.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز سه‌شنبه با ارتش اوکراین با حملات پهپادی مناطق پیرامونی پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.
در پی حمله پهپادی امروز ارتش اوکراین به پایتخت روسیه، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای جزئیات این حمله را تشریح کرد.
در پی حمله پهپادی امروز ارتش اوکراین به پایتخت روسیه، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای جزئیات این حمله را تشریح کرد.
مجموعه ای از انفجارها در پایتخت اوکراین گزارش شده است که بر اثر آن کشته شدن حداقل یک نفر تائید شد.
اداره نظامی کی‌یف اعلام کرد که لاشه‌های پهپاد‌های منهدم شده در خیابان‌های محله‌های دارنیتسکی و سولومنسکی پایتخت سقوط کرده است.
مقامات اوکراین می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر زیرساخت‌های پایتخت این کشور را با حمله پرحجم موشکی و پهپادی هدف قرار داده است.
رسانه ها با انتشار فیلم ها و عکس هایی از وقوع انفجارهای پیاپی و حریق در پایتخت اوکراین خبر می دهند.
رسانه‌های اوکراین از وقوع چند انفجار مهیب در مناطق مختلف پایتخت این کشور خبر می‌دهند.
در پی حملات موشکی ارتش روسیه به پایتخت اوکراین، شبکه الحدث مدعی شد شهر کی‌یف با موشک‌های بالستیک هدف قرار گرفته است.
در پی حملات موشکی ارتش روسیه به پایتخت اوکراین، شبکه الحدث مدعی شد شهر کی‌یف با موشک‌های هسته‌ای بالستیک هدف قرار گرفته است.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به شهرهای اوکراین، رسانه‌های اوکراینی دقایقی پیش از وقوع انفجارهای شدید در پایتخت این کشور خبر دادند
همزمان با آغاز سال نو میلادی ارتش روسیه نقاط مختلف پایتخت اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند بار دیگر صدای آژیر حمله موشکی و هوایی در مناطق مختلف پایتخت این کشور به صدا درآمده است.
مقامات پایتخت اوکراین از احتمال قطع کامل برق این شهر خبر می دهند.
در پی حملات امروز روسیه به اوکراین، پایتخت این کشور هدف اصابت ده ها موشک قرار گرفت.
برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های تصاویری از قطعی برق گسترده در پایتخت اوکراین منتشر کردند.
مقامات اوکراین می‌گویند در پی آسیب جدی به زیرساخت‌های انرژی این کشور، احتمال خاموشی کامل پایتخت و تخلیه ۳ میلیون ساکن این شهر وجود دارد.
یک بالگرد ارتش روسیه در حومه شهر کی یف پایتخت اوکراین هدف قرار گرفت و منهدم شد.
زلنسکی با اشاره به حملات ده ها پهپاد انتحاری ایرانی به پایتخت اوکراین گفت: آنها دو هدف دارند. زیرساخت های انرژی در سراسر کشور، هدف دیگر مردم هستند.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
در آستانه روز استقلال اوکراین، تجمعات عمومی در شهر کی‌یف ممنوع اعلام شد و رئیس‌جمهور این کشور بار دیگر مدعی شد روسیه در در روز استقلال اوکراین، اقدامات خاصی انجام خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ