این نماد پنج‌متری در برخی مناطق بیشتر است و نشانی از آن‌ها در برخی از محله‌ها هم نیست. دور تا دور میدان هفت تیر را نماد‌ها پر کرده حتی یکی از آن‌ها در جای خالی مجسمه مدرس نشسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ستاره ساحل عاجی النصر یکی از گل‌های این تیم مقابل راجا کازابلانکا را به ثمر رساند.
این طور که پیداست فتح لیگ قهرمانان باعث می‌شود مربیان برنده این جام اعتماد به نفس زیادی داشته باشند و دست به ریسک‌های مشابهی بزنند.
نمایندگان و اعضای بعثه های مراجع عظام تقلید در حج امسال با حضور در محل بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار کردند.
متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از مالباخته و چند خانواده دیگر در شمال تهران، با شگرد تقلید صدای دخترانه تحت عنوان گروگان گرفته شدن فرزند خانواده اعتراف کرد.
ژنان بائو پروفسور دانشگاه استنفورد یک پوست الکترونیک مصنوعی  خود ترمیم شونده ابداع کرده  که می تواند خود را تشخیص دهد و هنگام درمان یکسان شود.
دفتر آیت الله حائری ضمن تایید بهبود وضعیت سلامتی وی، ادعای فوت ایشان را تکذیب کرد.
ستاره برزیلی رئال مادرید درباره شادی گل رونالدوی خود در دیدار برابر چلسی توضیح داد.
دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس بعد از گلزنی مقابل فرایبورگ شادی گل مشابه ارلینگ هالند بعد از آتش بازی اخیرش را انجام داد.
استقلال در حالی وارد ثلث سوم و سرنوشت‌ساز لیگ برتر می‌شود که آسمان این تیم کاملا آفتابی است.
صحبتهای اخیر روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، درباره ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، باعث شده عده زیادی او را به نژادپرستی متهم کنند.
وینیسیوس قاتل لیورپول است و دیشب نیز زهر خود را با زدن دو گل به این تیم ریخت. شادی گل دوم او نیز جنجالی بود.
تبصره ماده ۶۳۸ این قانون، ظاهر شدن زنان در انظار و اماکن عمومی بدون حجاب شرعی را جرم تلقی کرده و مجازات حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا از ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی را برای آن پیش‌بینی کرده‌است.
وزیر دفاع پیشین آمریکا در تماس تلفنی ساختگی که کمدین‌های منتقد کرملین در نقش رئیس جمهور سابق اوکراین با وی برقرار کرده بودند، نیات واقعی واشنگتن درباره روسیه را برملا کرده است!
شهردار تهران گفت: در شرایطی که شرکت بزرگی مانند ایران خودرو با این عظمت و دارای نیروهای متخصص، متعهد و باغیرت، محصولات متنوع و باکیفیتی در جهت اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران تولید می‌کند، ضرورتی برای خرید از کشورها و شرکت‌های خارجی وجود ندارد.
پلیس فتا هشدار داد: هر تماس تلفنی با خطوط شخصی مبنی بر دریافت جوایز در مسابقات رادیویی، خوش حسابی تلفن همراه و ... کلاهبرداری است و نباید کد رمز پیامک شده به هیچ فردی اعلام شود.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: گاه این صدا‌ها را از قبل ضبط کرده و در یک محیط استودیویی عده‌ای شروع به تشویق‌کردن می‌کنند. ما بسیار اطلاع‌رسانی کردیم و در همین روز‌های اخیر یکی از تصویربرداران که بار‌ها در شبکه خبر روبروی بنده ایستاده چندین میلیون تومان خود را در قالب مسابقات رادیویی دروغین ازدست‌داده است.
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران گفت: برخلاف آنچه که رسانه‌ها گفتند منشأ متان در تهران مجموعه آراد کوه نیست و ما نیز با همراهی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به دنبال پیدا کردن منشا تولید متان در پایتخت هستیم. البته اینجا لازم است بگویم برای مجموعه آرادکوه نیز دارد اتفاقات خوبی می‌افتد که منجر به کاهش تجمیع پسماند در این منطقه می‌شود.
آیت الله نوری همدانی گفت: امروزه تبلیغات فراوانی در صدا و سیما پخش می شود و حال آنکه وقت مردم محترم است و این خود نوعی ظلم به مردم است، صدا و سیما باید واقعیت ها را بیان کند و سبب رشد فرهنگی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی شود.
کیلیان امباپه پس از ثبت گل دوم مقابل لهستان دست به حرکتی زد که مختص استفن کری ستاره بسکتبال است.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
قم- معاون اول رئیس‌جمهور با آیت الله جوادی آملی و نوری همدانی دیدار و گفتگو کرد
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جوی که علیه صنعت هسته‌ای کشورمان به راه افتاده است تا مسیر ما را مسدود کنند، با استفاده از دستاوردهای گوناگون و متنوع از بین ببریم. ‌

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ