وزیر دفاع پیشین آمریکا در تماس تلفنی ساختگی که کمدین‌های منتقد کرملین در نقش رئیس جمهور سابق اوکراین با وی برقرار کرده بودند، نیات واقعی واشنگتن درباره روسیه را برملا کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.
ظاهراً یک سحابی گازی غنی از کربن، CW Leonis را احاطه کرده است. علت پیچیدگی سحابی ناشناخته است، اما هندسه‌ لایه‌ها و کمان‌های آن مطمئناً جالب و جذاب است. این تصویر که توسط تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده، جزئیات این پیچیدگی را نشان می‌دهد.
خانیکی گفت: ظرفیت‌‎های معنوی جامعه در سطوح رسمی رو به کاهش، ولی در لایه‌‎های زیرین جامعه رو به افزایش است؛ جامعه ایران، به لحاظ اجتماعی، «هم‌پذیرتر» از گذشته شده است. البته مداخله‌های سیاسی نه تنها این هم‌پذیری را به رسمیت نشناخته و تقویت نکرده، بلکه شاهد پولاریزاسیون و قطب‌بندی کردن‌های بیشتر در حوزه سیاست هستیم.
آریزو ۵ و آریزو ۶ از لحاظ طراحی فضای داخلی هم مثل نمای بیرونی، دارای پایه و اساس مشترکی‌اند. در بخش عمده کابین‌های این دو سدان از جمله داشبورد آن‌ها تفاوت چندان محسوسی مشهود نیست و تفاوت بین آن‌ها در چند مورد محدود خلاصه می‌شود
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
وزیر کشور گفت: کمپین‌های «شصت‌سی» در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها علاوه بر کاهش حوادث جاده‌ای، موجب ترویج اصالت‌ها و فرهنگ بومی و معرفی صنایع‌دستی هر استان می‌شود.
همان‌طور که جهان به طور فزاینده‌ای به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، حوزه بازاریابی نیز در حال تحول است. با ظهور فناوری‌های جدید، کسب وکار‌ها اکنون می‌توانند داده‌های بیشتری را نسبت به قبل جمع آوری کنند و از این داده‌ها می‌توان برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی بسیار شخصی‌سازی شده استفاده کرد.
زنان اغلب تاکتیک‌های قابل مشاهده و برجسته‌ای را برای تحت فشار قرار دادن طرفین مذاکره قرار می‌دهند تا مذاکرات صلح را آغاز کنند یا دوباره به آن متعهد شوند. فعالان حوزه زنان اغلب اقدامات گسترده و موفقیت‌آمیزی را در این زمینه آغاز کرده و کمپین‌های افکار عمومی برای تشویق پیشرفت در مذاکرات صلح را در بسیاری از کشور‌ها بسیج کرده‌اند.
فعال شدن بی‌سابقه اپوزیسیون در خارج از کشور و برگزاری دو تجمع بزرگ و البته حمایت از فشار‌های اتحادیه اروپا به ایران و ایجاد کمپین‌هایی همچون درخواست از وزرای خارجه اروپایی برای فراخواندن سفرایشان از ایران و اخراج سفرای ایران از جمله مواردی است که اعتراضات سال ۱۴۰۱ را از مورد‌های مشابه پیش از خودش متمایز می‌کند.
در حالی که ثابت ساختار ریز به طور سنتی و غیرمستقیم از طریق محاسبات و اندازه گیری سایر کمیت‌های فیزیکی اندازه گیری می‌شود، محققان در دانشگاه وین (TU Wien) آزمایشی ابداع کرده اند که امکان اندازه گیری مستقیم ثابت ساختار ریز را در شکل یک زاویه فراهم می‌سازد.
رئیس مجله‌ای که از سال ۱۹۵۶ این جایزه را اعطا می‌کند می‌گوید که کمپین‌ها "تو را برنده نمی‌کنند، اما می‌توانند وقتی پیام بد یا ژست بدی وجود داشته باشد، شکست بخورید".
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش باوجود اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید دفاع کرد و از وجود کمپین‌هایی علیه او خبر داد.
مدودف در پاسخ به این سوال که چه سرنوشتی برای زلنسکی می‌بیند، توضیح داد: «برگزاری دادگاه یا بازگشت به یک نمایش کمدی در نقش‌های مکمل در کمدی‌های غربی».
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند.
پس از اینکه مدت‌ها برخی جناح‌های سیاسی کشور در منتهی‌الیه جدایی و موضع‌گیری نسبت به یکدیگر قرار داشتند و فضای سیاسی همراه خط و نشان کشیدن‌های تند و تیز بود، در این نشست شاهد بودیم سعید قاسمی (فردی که به تند زبانی و بیان مواضع صریح و رک و حتی خلاف عرف مشهور است) در کنار سید حسن خمینی ـ که در گذشته انتقاداتی را نسبت به وی بیان کرده بود ـ در حسینیه جماران حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ