قم- معاون اول رئیس‌جمهور با آیت الله جوادی آملی و نوری همدانی دیدار و گفتگو کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به تبلیغات مواد مخدر و روان‌گردان در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: امروزه مواد روان‌گردان جدید در بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع و با تبلیغاتی مانند «برای رایحه درمانی»، «برای مصرف انسانی نیست»، «مورد استفاده در بخور»، «آرام‌بخش»، «شادی‌آور» و... و به منظور گمراهی مصرف‌کنندگان و مراجع کنترلی عرضه می‌شوند.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از فروردین امسال تا امروز به صورت مستمر و پیوسته رو به کاهش است.
معاون اول رئیس‌جمهور درگذشت جانباز جنگ تحمیلی ناصر اسد مسجدی را تسلیت گفت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و عوامل آن بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات مقدار ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
همچنین در این جلسه دکتر «محمدرضا مخبر دزفولی» به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید فرهنگستان علوم انتخاب و از تلاش‌ها و خدمات ۲۵ ساله دکتر «داوری اردکانی» به این مجموعه علمی قدردانی شد.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد و گفت: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
محمد مخبر در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، گفت: همه باید به این مجوز‌ها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
معاون اول رئیس جمهور به برخی انتقادات در خصوص تغییر ساعت کار اداری اشاره کرد و از سازمان امور اداری و استخدامی خواست با همکاری وزارت نیرو، تصمیمات لازم را در راستای اصلاح این طرح اتخاذ کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بحث انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها یکی از موضوعاتی بود که در جلسه امروز با مخبر به آن اشاره شد که معاون اول رئیس جمهور قول پیگیری موضوع را داد.
معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه، تهران را به مقصد آنکارا ترک کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور فردا در مراسم تحلیف رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه شرکت می‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای نسبت به مناسبات خود با عمان دارد.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار، مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
منابع عراقی اعلام کردند که فرزند یکی از نمایندگان پارلمان عراق متهم به مواد مخدر خود را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کرده است.
توصیه ما به مصرف کنندگانی که به صورت حرفه‌ای مواد مخدر را مصرف می‌کنند این است که به مراکز درمانی مراجعه داشته باشند، با استفاده از دارو، نیاز‌های خودشان را برطرف کنند و به سمت بهبودی و سلامت هدایت شوند.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، گفت: با اجرای مرحله پنجم از طرح آرامش اجتماعی، در سراسر استان ۵۵ خرده‌فروش و دلال مواد مخدر دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.
تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری حکایت از آن داشت، مرد میانسال برای تزریق مواد مخدر به سرویس بهداشتی پاساژ در طبقه دوم مراجعه که در آنجا بر اثر مصرف بیش از اندازه مواد مخدر فوت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ