دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس بعد از گلزنی مقابل فرایبورگ شادی گل مشابه ارلینگ هالند بعد از آتش بازی اخیرش را انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: بسیاری از صنایع در تیرماه سال جاری و در اوج گرما برق بیشتری دریافت کردند که این میزان انرژی بیشتر به جهش تولید صنایع ختم خواهد شد.
ستاره ساحل عاجی النصر یکی از گل‌های این تیم مقابل راجا کازابلانکا را به ثمر رساند.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: تورم‌های ماهانه در حدود ۲ درصد کنترل شده، بیکاری به مرز کم‌سابقه ۸ درصد نزدیک شده، آمار رشد تولید صعودی است و دو سال آینده را می‌توان سال‌های شکوفایی و ثمردهی عملیات نجات ایران دانست.
این طور که پیداست فتح لیگ قهرمانان باعث می‌شود مربیان برنده این جام اعتماد به نفس زیادی داشته باشند و دست به ریسک‌های مشابهی بزنند.
این نماد پنج‌متری در برخی مناطق بیشتر است و نشانی از آن‌ها در برخی از محله‌ها هم نیست. دور تا دور میدان هفت تیر را نماد‌ها پر کرده حتی یکی از آن‌ها در جای خالی مجسمه مدرس نشسته است.
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف غیرمنطقی سرم در برخی موارد طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: تا سال گذشته تامین ماهانه سرم در کشور حداکثر ۱۱ میلیون عدد بود که در سال جاری به بیش از ۱۹ میلیون عدد رسیده است. بر همین اساس عرضه سرم از هر دو مسیر تولید داخل و واردات در دو ماه دی و بهمن مجموعا ۳۹ میلیون عدد بوده است.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
وینیسیوس قاتل لیورپول است و دیشب نیز زهر خود را با زدن دو گل به این تیم ریخت. شادی گل دوم او نیز جنجالی بود.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از ثبت رکورد تولید ماهانه در بهمن ماه با عبور از شمارگان ۶۳ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین خبر داد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ماهانه حدود ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود، گفت: مشکلی در تامین و توزیع تخم مرغ مورد نیاز مردم نداریم.
معاون دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه مردم برای حفظ ارزش پول خود در حوزه خودرو سرمایه گذاری می‌کنند، گفت: با توجه به افزایش تولید ماهانه خودرو، ایران دهمین خودروساز دنیا شد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه این شرکت در آذرماه امسال خبر داد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
کیلیان امباپه پس از ثبت گل دوم مقابل لهستان دست به حرکتی زد که مختص استفن کری ستاره بسکتبال است.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه خودرو در کشور در آبان سال جاری پس از گذشت ۵ سال خبر داد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، کارکنان سخت‌کوش مجتمع مس شهربابک با تلاش حداکثری در مهرماه 1401 توانستند رکوردهای جدیدی در تولیدات ماهانه به ثبت برسانند.
کاهش تولید، باعث شد صادرات نفت ونزوئلا در اکتبر، چهارمین میانگین ماهانه پایین امسال را تجربه کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید ماهانه شش میلیون واحد سرُم تا پایان سال خبر داد و گفت: با دستور ریاست جمهور کمبود دارو در کشور با تولید و توزیع آنتی‌بیوتیک‌ها و سرُم تأمین خواهد شد.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
شاخص تولید،‌ فروش و قیمت صنایع بورسی با استفاده از داده‌های ماهیانه ۳۰۲ شرکت صنعتی بورسی محاسبه می‌شود. بر اساس گزارش پایش بخش حقیقی اقتصاد ایران در مرداد که مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر کرده، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی در مرداد ماه نسبت به تیر کاهش ۱۱.۵ درصدی همراه بوده است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو ملاک عملکرد است، از افزایش ۴۷ درصدی تولید از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ