معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: گاه این صدا‌ها را از قبل ضبط کرده و در یک محیط استودیویی عده‌ای شروع به تشویق‌کردن می‌کنند. ما بسیار اطلاع‌رسانی کردیم و در همین روز‌های اخیر یکی از تصویربرداران که بار‌ها در شبکه خبر روبروی بنده ایستاده چندین میلیون تومان خود را در قالب مسابقات رادیویی دروغین ازدست‌داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش اسباب بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده کلاهبرداری به روش استفاده از درگاه جعلی با ترفند فروش درب‌های ارزان قیمت خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲نفر کلاهبردار که با روش اسکیمر بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از مالباخته و چند خانواده دیگر در شمال تهران، با شگرد تقلید صدای دخترانه تحت عنوان گروگان گرفته شدن فرزند خانواده اعتراف کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش لباس‌های ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه رادیویی خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمینی که تحت عنوان فروش لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت، از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از ۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
پلیس فتا هشدار داد: هر تماس تلفنی با خطوط شخصی مبنی بر دریافت جوایز در مسابقات رادیویی، خوش حسابی تلفن همراه و ... کلاهبرداری است و نباید کد رمز پیامک شده به هیچ فردی اعلام شود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر که با ترفند مبادله ارز در فضای سایبری از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فرد ناشناسی با تقلید صدا، خود را مدیر نمایندگی فروش خودرو معرفی کرده و به بهانه‌های مختلف مدیران مالی را مجاب به واریز پول به حسابش می‌کرده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
معاون پلیس فتا با اشاره به جزئیات ترفند کلاهبرداران گفت: در مواردی حتی دیده شده که کلاهبرداران پس از جمع‌آوری این اطلاعات با مردم تماس می‌گیرند و با تقلید صدای برخی مجریان معروف و ایجاد صدای تشویق فیک به فرد وعده پرداخت پول به عنوان جایزه را می‌دهند و در نهایت از آنان درخواست می‌کنند که کد پیامک ارسال شده را در اختیارشان قرار دهند تا مبلغ جایزه به حسابشان واریز شود. غافل از اینکه این کد همان رمز دوم بانک است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش کفش ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش پوشاک با جعل ای نماد خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش ارز دیجیتال ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ