از آرماگدون تا روز پس از فردا، فیلم‌های هالیوودی زیادی در مورد چگونگی پایان جهان ما ساخته شده است. اما اگر قرار است یک آخرالزمان جهانی رخ دهد، تاکتیک شما برای زنده ماندن چیست؟ یک ابر وانت جدید شاید راه نجات شما باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
کادیز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل لچه برنده عجیب ترین جام دنیا شد!
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این تصویر، وضعیت دریاچه‌های وان درترکیه، سوان در ارمنستان و ارومیه در ایران نشان داده شده است.
در یکی از پست‌های وبلاگ مالکان سایبرتراک توسط کاربر Greggertruck، چندین عکس ظاهر شده که یک سایبرتراک را در یک پوشش تا حدی غیر متعارف نشان می‌داد. پیکاپ‌های سایبرتراک تسلا در جاده‌های عمومی با پوشش‌های مختلف، عمدتاً در استتار‌های مختلفی دیده شده‌اند.
در آن زمان نیروی هوایی لبه فضا را ۵۰ مایل بالاتر از زمین در نظر می‌گرفت؛ بنابراین وایت برای پرواز فضایی رکوردشکن خود بال‌های افتخار فضانوردی را دریافت کرد.
طبق مشخصات، وان پلاس ۱۲ در برخی زمینه‌ها پیشرفت بزرگی را نسبت به وان پلاس ۱۱ تجربه خواهد کرد. برای مثال برای اولین‌بار با دوربین پریسکوپی در گوشی‌های وان‌پلاس روبه‌رو می‌شویم و همچنین وان پلاس در آن از یک باتری غول‌پیکر استفاده خواهد کرد.
رابرت وایت از پایگاه نیروی هوایی ادواردز با هواپیمای موشکی نورث آمریکن ایکس-۱۵ بلند شد و به ارتفاع ۳۱۴،۷۵۰ فوتی رسید.
قیمت نسخه پایه سایبرتراک از ۳۹ هزار و ۹۰۰ دلار است که فقط یک موتور الکتریکی دارد و در نسخه‌های دیگر با قیمت‌های بالاتر شاهد استفاده از ۲ و ۳ موتور الکتریکی هستیم.
امیر علی‌اکبری با برتری در سومین مبارزه خود در سازمان وان چمپیونشیپ جایزه قابل توجهی از مسئولان این سازمان دریافت کرد.
تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکر‌های ۲.۱ کاناله ۴۰ وات است، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌طور بی‌سیم به ساندبار‌های سازگار با Q-Symphony سامسونگ متصل کرد.
جشن با تم سفید کیلیان امباپه در میامی آمریکا بازتاب خوبی در میان رئالی‌ها داشت و نظرات زیر پست او در اینستاگرام نیز این را نشان می دهد.
تصاویری که ادعا می‌شود اولین نما از داخل سایبرتراک تسلای ایلان ماسک هستند در فضای مجازی منتشر شده است.
گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، احساس خود از قهرمانی را با فارسی دست و پا شکسته بامزه‌ای ابراز کرد.
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
ظاهراً نمای بیرونی تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ از وب سایت تویوتا درز کرده است؛ تنها یک عکس منتشر شده در Reddit نشان می‌دهد که احتمالاً یک Tacoma TRD Pro در حال گشت و گذار در جاده‌ها است.
ارلینگ هالند و بن وایت پس از اینکه منچسترسیتی با نتیجه 4-1 آرسنال را شکست داد تا گامی بزرگ به سمت حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بردارند، در انتهای بازی با هم درگیر شدند.
خلاقیت یک شهروند در ایجاد تغییرات در یک دستگاه پیکان را ببینید. این عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
پیکاپ L۷ پلاس از یک موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. از آنجایی که موتور‌های توربوشارژدار به کیفیت پایین بنزین حساسیت زیادی دارند، موتور تنفس طبیعی این پیکاپ جدید دیار خودرو یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود.
بازیکنان تیم ملی بعد از کسب پیروزی مقابل ولز در رختکن، پیام جالبی را روی تخته وایت برد نوشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ