از نظر طراحی، منصوری F۹XX Tempesta Celeste دنباله‌روی نسخه کوپه است. به‌رسم منصوری، در این پروژه نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسین این تیونر مشهور در ساختار سپر و ورودی‌های هوا بازنگری‌های انجام داده‌اند. اسپلیتر و تیغه‌های جانبی نیز جدید هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
نسخه آبرامز ایکس، بازطراحی کاملی است که تانک دهه ۱۹۷۰ آمریکایی را به یک تانک مدرن قرن بیست و یکمی تبدیل می‌کند.
یقینا عیسی آل‌کثیر یکی از موردتوجه‌ترین چهره‌های فوتبال ایران در لیگ جدید خواهد بود.
رایانه «اپل A-» که توسط استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران این غول فناوری در سال ۱۹۷۶ به صورت دستی اسمبل شده و اتصال یافته و لحیم شده بود. در یک حراجی به قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار (۳۵ میلیارد تومان) خریداری شد.
سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر ایران در بخش هجومی است.
رودخانه مکونگ محل زندگی چندین گونه ماهی غول پیکر آب شیرین است. اما فشار‌های محیطی در حال افزایش است. به ویژه، دانشمندان نگرانند که برنامه بزرگ سدسازی در سال‌های اخیر به راه افتاده است، به طور جدی زمینه‌های تخم‌ریزی را مختل کند.
پیام نیازمند یک روز دیرتر از سایر ملی‌پوشان سپاهان در تمرینات این تیم حاضر شد.
علی سوادکوهی توسط یک کشتی گیر روسی برای شرکت در لیگ پادوبنی دعوت شد.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، مانع از گلزنی کریستین اریکسن شد.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
این سیاره نمونه‌ای از یک «ابر مشتری» است. سیاره‌ای شبیه به غول گازی در منظومه شمسی خودمان، اما بسیار بزرگ‌تر، شاید ۱۲ تا ۱۸ برابر جرم سیاره مشتری را دارد.
شگفت اینکه این مورچه‌های غول‌پیکر بزرگترین مورچه‌های نیستند که در تاریخ طبیعی کره زمین وجود داشتند. فسیل‌هایی از یک مورچه غول‌پیکر در آلمان پیدا شده است که ملکه‌اش به بزرگی یک الیکایی (پرنده‌ای کوچک از راسته گنجشک‌سانان) بوده. سربازان چنین ملکه احتمالا هر چیزی سر راهشان بوده شکار می‌کردند از مارمولک گرفته تا پرندگان و پستانداران.
رسانه ها از سقوط یک فروند جنگنده سوخو- ۳۴ بر فراز دونتسک خبر می دهند.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ بر فراز دونتسک خبر می دهند.
اسکیپی دارای راداری با فناوری پیشرفته است که می‌تواند هر فلزی را در آب تشخیص دهد. همچنین یک دوربین با خود حمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت در ارتفاع ۵۰ هزار فوتی (حدود ۱۵ کیلومتری) پرواز کند. این ارتفاع بیشتر از ارتفاع خطوط هوایی تجاری است.
ستاره میزبان، TOI-۵۲۰۵، تقریباً چهار برابر مشتری است، اما به نوعی توانسته است سیاره‌ای به اندازه مشتری تشکیل دهد.
ستاره بى چون و چراى هندبال ايران در يك شب رويارويى و برد مقابل شيلى گلر ١٩٥ سانتى مترى تيم ملى بود.
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس مشغول کار با تبلتش بود که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت و این تصویر از او ثبت شد.
ماکسیم ساپوژکوف پر تکرارترین نام والیبال دنیا در یک هفته اخیر بوده است.
فرنگی کار دسته 130 کیلوگرم کشور ترکیه با کسب طلای امشب، به چهارمین کشتی‌گیر پرافتخار تاریخ رقابت های قهرمانی جهان تبدیل شد.
پزشکان یک تومور غول پیکر را که یک زن به مدت پنج سال با آن زندگی می‌کرد، از بدنش خارج کردند.
دیرینه شناسان در پرتغال فسیل یک دایناسور غول پیکر را کشف کردند که می‌تواند بزرگترین دایناسور کشف شده در اروپا باشد.
نیک لانگریج دیرینه شناس جانوری از دانشگاه بث انگلستان در توصیف این مارمولک دوران کرتاسه می‌گوید: یک اژد‌های کومودو را تصور کنید که با کوسه سفید بزرگ، دایناسور تی‌رکس و نهنگ قاتل ترکیب شده باشد.
هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آن‌ها تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ