فدراسیون فوتبال برای طراحی این پوستر از تصویر سه بازیکن استفاده کرده است. رامین رضاییان در کنار کریم انصاری فرد و سید مجید حسینی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه یونین برلین تایید کرد که رابین گوسنس، ملی پوش آلمانی، را از اینترمیلان به خدمت گرفته است.
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.
باشگاه تراکتور اخبار پیرامون محمد نادری را تایید و اعلام کرد که او در تمرینات حضور دارد.
انتشار عکسی از سادیو مانه در سفارت عربستان تایید می کند که او در حال مذاکره با الاتفاق است.
انتشار دو عکس طی ساعات اخیر که تایید کننده جدایی دو بازیکن چلسی است هواداران این تیم را نگران کرده است.
وب سایت رسمی MLS نیز با تایید حضور مسی در اینتر میامی، فوتبال امریکا را آماده استقبال از ستاره آرژانتینی دانست.
پایگاه خبری فوتی رنکینگ با اعلام برنامه مسابقات مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا؛ به قرار گرفتن نام باشگاه تراکتور به جای استقلال اشاره کرده است.
رسانه ایتالیایی حضور مربی این کشور در کادرفنی تیم ملی ایران را تایید کرد.
تاتنهام تایید کرد با پلیس همکاری می‌کند تا تماشاگری را که در بازی با کریستال پالاس، ادای سون هیونگ-مین را درآورد و به او توهین نژادپرستانه کرد، شناسایی و مجازات کنند.
پلگرینو ماتارازو، سرمربی ایتالیایی هوفنهایم تایید کرد ممکن است کوین فوگت و پاول کادرابک فصل جاری لیگ آلمان را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.
وزیر گردشگری عربستان حضور مسی در این کشور را تایید کرد.
مجتبی پوربخش شایعات مربوط به جدایی از همسرش را تایید کرد.
مهم‌ترین قسمت در کوادکوپتر اوکراین، به مهمات آن مربوط می‌شود. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما برخی منابع گفته‌اند که کوادکوپتر سه بعدی و انتحاری اوکراینی‌ها، به نوع بهبود یافته‌ای از نارنجک‌های دستی (موسوم به RKG-۳) مجهز شده است.
کاربران گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو اوایل دی‌ماه در شبکه‌های اجتماعی به چنین مشکلی اشاره کرده بودند، بااین‌حال، جزئیات دقیق مربوط به آن، ازجمله اینکه آیا اپل درحال‌حاضر مشکل را بررسی می‌کند یا اینکه این مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری است، در آن زمان ناشناخته بود. همچنین یکی از نیرو‌های پشتیبانی اپل اعلام کرده بود که این مشکل به درایور‌ها برمی‌گردد و به‌زودی آپدیتی برای آن منتشر خواهد شد.
گل تماشایی ابوبکر به صربستان ابتدا توسط کمک داور آفساید اعلام شد ولی با دخالت وی ای آر و به کمک تکنولوژی نیمه خودکار آفساید، گل مورد تایید قرار گرفت.
این لباس در حالی رونمایی شد که طراحان و گرافیست‌های زیادی در این مدت لباس‌هایی را طراحی کردند که بسیار زیباتر از لباس رونمایی شده از لباس مورد تایید فدراسیون فوتبال بوده است.
امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس گفت: اولین عکس را از مهسا امینی ۲ نفر از اعضای سرویس جاسوسی آمریکا گرفتند.
در حالی که جود بلینگام سعی می‌کرد توپ را از آن خود کند، پای راستش را بالا آورد تا به توپ ضربه بزند و از سوی دیگر دیویس نیز قصد داشت با سرش این توپ را دور کند که پای این هافبک انگلیسی به شدت با سر او برخورد کرد.
فدراسیون والیبال ایران در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده که بازی لبنیات هراز آمل و ایفا سرام اردکان سر موقع برگزار می شود.
اتوبوس تیم ملی فوتبال که مدتی است در پارکینگ خاک می‌خورد، مورد شست و شو قرار گرفته و از نظر مکانیکی نیز سرویس شده تا مهیا حمل و نقل ملی‌پوشان باشد.
سایت فدراسیون فوتبال کی روش را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد
نامه دادگاه حکمیت ورزش در حالی به فدراسیون جودوی ایران ارسال شده که یکی از وکلای ایرانی آن را تایید کرده است.
تغییر نام استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان رسما تایید شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ