رهبران کمیسیون فدرال تجارت آمریکا شرکت هایی را که از هوش مصنوعی برای نقض قوانین علیه تبعیض یا فریبکاری سوء استفاده می کنند، تعقیب خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) پیشنهاد کرده نقدها و توصیه های جعلی به طور رسمی ممنوع و جریمه های سنگینی برای خاطیان در نظر گرفته شود.
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
نیروی دریایی ایالات متحده اظهارکرده است که ملوانان این کشور و نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به یک کشتی در تنگه مهم هرمز پس از ادعای «آزار و اذیت» از سوی قایق‌های ایران کمک کرده‌اند.
یک مقام ارشد کاخ سفید با تأکید بر اینکه اولویت کنونی آمریکا مقابله با احتمال شعله‌ور شدن جنگ جهانی سوم است، مدعی شد واشنگتن از عملیات اوکراین در داخل خاک روسیه حمایت نمی‌کند.
دولت بایدن تلاش‌ها برای رسیدگی به نگرانی‌های فزاینده امنیت ملی آمریکا درباره مدیریت داده های شهروندان آمریکایی را  در شرکت‌های خارجی تشریح کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد برای مقابله با راه‌های دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه، در روزهای آینده مقامات این کشور راهی اروپاو آسیای مرکزی می‌شوند.
مجلس نمایندگان آمریکا قرار است هفته آینده در مورد طرح مقابله با شرکت‌های مخابراتی چینی هواوی و زد تی ای که از سوی دولت ایالات متحده تهدیدی امنیتی تلقی می‌شوند، رأی‌گیری کند.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
به گفته آریل کوهن کارشناس ارشد بازار انرژی، در طول سال‌گذشته، غرب با اعمال تحریم بر محصولات هیدروکربنی روسیه و کمک نظامی به اوکراین با مسکو مقابله کرد، اما بزرگ‌ترین دموکراسی جهان و یکی از بزرگ‌ترین متحدان ایالات‌متحده آمریکا، یعنی هند در آسیا با آنها همراهی نکرد.
رئیس جمهور گفت: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم‌پیمانانش ایستادگی و مقاومت است.
ند پرایس با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه برخی شرکت‌های مرتبط با صنایع پهپادی ایران، گفت: ما مسلما تحریم‌های بعدی را از قبل اعلام نمی‌کنیم، اما همچنان به دنبال اهدافی خواهیم بود که به ما اجازه می‌دهد با این نوع رابطه روسیه و ایران و عینا با عرضه فناوری پهپادی از ایران به روسیه مقابله کنیم.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
شهروندان سوری در حومه شهر قامشلی مانع از عبور یک کاروان از نیروهای اشغالگر آمریکایی از منطقه محل سکونتشان شدند.
ند پرایس گفت: ایران باید بداند که آمریکا و مهم‌تر از آن، جهان نظاره‌گر است و ما به همکاری با متحدان و شرکایمان در سراسر جهان برای مقابله با نقض حقوق بشر از سوی ایران ادامه می‌دهیم.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین اضافه کرد اکنون چند هفته است که نشانه‌هایی ازآمادگی کره شمالی برای آزمایش احتمالی هفتم اتمی مشاهده می شود.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
دولت آمریکا برای مقابله با احتمال آزمایش اتمی کره شمالی، علاوه بر ارائه پیش‌نویس قطعنامه اعمال تحریم‌ها در شورای امنیت سازمان ملل ،ناوهواپیمابر در دریای ژاپن مستقر می‌کند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر حمایت از ملت و دولت ایران برای مقابله با توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
ند پرایس گفت: وقتی نوبت به مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران می‌رسد، از تمامی ابزار‌ها استفاده خواهیم کرد.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی آمریکا را از حومه الحسکه بیرون راندند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن ضمن بازنگری در روابط با عربستان پس از تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، از آنچه وی «تهدید ایران» نامید غافل نخواهد شد.
نحوه مقابله دولت آمریکا با فناوری‌ و تلفن‌های همراه هوشمند چین به اذعان بسیاری از کارشناسان غربی، با شکست مواجه شده است. شکستی راهبردی که درس‌های بیشماری در آن نهفته است.
دولت آمریکا در خصوص فروش این تسلیحات به عربستان سعودی می‌گوید: «این موشک‌ها برای دفاع از مرزهای پادشاهی عربستان سعودی در برابر سامانه‌های هوایی بدون سرنشین حوثی‌ها و حملات موشکی بالستیک به سایت‌های غیرنظامی و زیرساخت‌های حیاتی در عربستان سعودی استفاده می‌شوند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ