سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن ضمن بازنگری در روابط با عربستان پس از تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، از آنچه وی «تهدید ایران» نامید غافل نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جی‌ال‌تی‌وی یک برنامه نظامی جدید آمریکا است که برای جایگزینی بخشی از ناوگان قدیمی خودرو‌های هاموی (Humvee) آغاز شد. در زمان ارائه این برنامه حدود ۲۵ سال از عمر طراحی خودرو هاموی می‌گذشت. همچنین، درگیری‌های نظامی اخیر، ضعف خودرو‌های هاموی در زمینه حفاظت از سرنشینان را هرچه بیشتر آشکار کرد.
معاون نماینده روسیه در سازمان‌ملل در واکنش به کشته شدن روزنامه‌نگار خبرگزاری ریانووستی بر اثر انفجار مهمات خوشه‌ای اعلام کرد: آمریکا از تمام مرزهای اخلاقی عبور کرده است.
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که این کشور تمام مهمات موجود در انبار تسلیحات شیمیایی خود را نابود کرده است.
با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
مجاهد در توییتی نوشت: «غلامی و آزادی با هم تفاوت بسیار زیاد دارند؛ و غلامی جو بایدن خیل آن بود که به‌حیث پیش‌قراول نیرو‌های مسلح آن‌ها نقش بازی می‌کردند.»
دادستان سابق آمریکا با انتقاد از نگه داشتن اسناد محرمانه امنیت ملی این کشور از سوی ترامپ گفت که از میزان حساسیت و تعداد آنها شوکه شده است.
«ویلیام بار» از کیفرخواست ۳۷ فقره بازرس ویژه ترامپ دفاع کرد و گفت: اگر ادعا‌هایی که می‌گویند رئیس جمهور سابق عمداً صد‌ها سند بسیار طبقه بندی شده را حفظ کرده، صحت داشته باشد، پس کار او تمام است.
در پی سقوط‌های مرگبار اخیر، رئیس ستاد ارتش آمریکا به منظور آموزش بیشتر خلبان‌ها، دستور تعلیق تمام پروازها را تا اطلاع ثانوری صادر کرد.
گرگ برهالتر، سرمربی سابق تیم ملی آمریکا، می‌گوید از این که در تحقیقات درباره خشونت فیزیکی با همسرش تبرئه شده بسیار خوشحال است.
پرایس اشاره کرد، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به زودی تحریم‌های جدیدی علیه افراد و شخصیت‌های روس به دلیل نقش‌شان در جنگ علیه اوکراین اعلام خواهد کرد.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید رویکرد ضدروسی آمریکا طی سال‌های گذشته به‌شدت تداوم داشته و اکنون به مرحله خطرناکی رسیده و روسیه با تمام قوا و امکانات در برابر این رویکرد ایستادگی خواهد کرد.
اسلامی گفت: این معامله بین ایران و ۱+۵ امضا شد و کشور ما به تمام تعهدات خود عمل کرد و خود را با توافق‌نامه انطباق داد، اما آن‌ها پیس از چند ماه از برجام خارج شدند و علاوه‌بر عدم عمل به تعهدات خود اجازه ندادند که هیچ کشوری با ایران همکاری کند و مجدداً تحریم‌ها را تشدید کرده اجازه ندادند فعالیت‌های صلح‌آمیز انجام شود و حتی روی غذا و دارو نیز فشار وارد کردند.
بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که بازیکنانش برابر ولز یک روز فوق العاده را پشت سرگذاشتند گفت: این شروع کار ما بود و باید در دیدار با آمریکا کار صعود را تمام کنیم.
ند پرایس گفت: وقتی نوبت به مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران می‌رسد، از تمامی ابزار‌ها استفاده خواهیم کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد مرده و تاریخ ننگین برای آمریکا خواهد بود.
چمن تمام ورزشگاه‌های جام جهانی در کشور قطر با چمن آمریکایی جایگزین می‌شود که این موضوع با واکنش مثبت حریف ایران مواجه شده است.
سخنگوی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه در ادعایی تکرامی گفت که واشنگتن آماده بازگشت به توافق هسته‌ای 2015 با ایران است.
وزارت امور خارجه آمریکا با درخواست اوکراین برای ممنوعیت صدور روادید برای تمام اتباع روسیه مخالفت کرد.
رئیس جمهور سابق افغانستان گفت: «تمام مقامات طالبان به دنبال رابطه با آمریکا هستند، اما طالبان باید این را بداند که پیش از برقراری رابطه با کشور‌های خارجی، باید مردم افغانستان را با خود همراه کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ