مجلس نمایندگان آمریکا قرار است هفته آینده در مورد طرح مقابله با شرکت‌های مخابراتی چینی هواوی و زد تی ای که از سوی دولت ایالات متحده تهدیدی امنیتی تلقی می‌شوند، رأی‌گیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقابله با جنگ نرم وقتی نتیجه می‌دهد که مردم وارد میدان شوند.
رسانه دولتی سوریه بامداد دوشنبه گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
آنچه برای هیدراتاسیون خوب نیست نوشیدنی‌های حاوی الکل یا کافئین از جمله بسیاری از نوشیدنی‌های انرژی زا هستند. آن‌ها می‌توانند کم آبی بدن را بدتر کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت:بانک‌ها وظایفی دارند و درحال رصد این هستیم که آیا به وظایف خود عمل کرده‌اند یا یا خیر که برای این دسته از بانک‌ها پرونده‌هایی تشکیل شده است.
باکتری‌ها در رطوبت دوام می‌آورند. اگر مستعد بوی بدن هستید پس دقت بیشتری به خشک‌کردن بدن بعد از حمام‌کردن، دوش‌گرفتن و شنا کنید. پیش از اینکه لباس بپوشید با حوله کاملاً بدنتان را خشک کنید، خصوصاً قسمت‌هایی که بیشتر عرق می‌کنند، مثل زیربغل و کشاله ران.
سم آلتمن مدیر ارشد اجرایی اوپن آ آی (توسعه دهنده چت جی پی تی) هفته آینده در مقابل یکی از کمیته های سنای آمریکا شهادت می دهد.
مخالفان زندان مخوف گوانتانامو درحالی که لباس‌های نارنجی زندانیان گوانتانامو را پوشیده و کیسه‌های مشکی روی سر خود قرار داده بودند مقابل ساختمان کنگره آمریکا تجمع کردند.
کنگره آمریکا در پی گامی فراتر از ممنوعیت تیک‌تاک است و در حال بررسی لایحه‌ ای برای مقابله با رشد جهانی پلتفرم‌های ایران، روسیه، چین، کوبا، کره شمالی و ونزوئلا است.
پکن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ قویا با استقلال تایوان مقابله و در راستای پیشبرد الحاق این جزیره به چین حرکت خواهد کرد.
سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور سوریه در مقاله ای به نشست اخیر «زنان تاثیرگذار» در تهران و اهمیت این نشست پرداخت.
برگزارکنندگان بگویند کنگره اخیر، تا چه اندازه توانست روایتی جدید را در مقابل آن‌چه روایت جبهه استکبار از زنان نامیده می‌شد، ارائه کند؟ شاید پرسش بنیادی‌تر این باشد که آیا اساسا این کنگره گفتمانی داشت که بتواند جریان‌سازی کند؟ آیا صرف دعوت از زنان چند مقام سیاسی خارجی و گرفتن چند عکس یادگاری، امریست که بتواند روایتی فراتر از آن‌چه استکبار و غرب می‌خواهد بر زنان تحمیل کند؟!
نام او زمانی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی او از فوتبالیست‌های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد.
مقابله با قدرت روزافزون چینی‌ها در عرصه‌های مختلف اکنون به اولویت نخست هیئت حاکمه در واشنگتن تبدیل شده و هر جریان سیاسی تلاش دارد ابزارها و شیوه‌های خود را در این زمینه به‌روزتر کند.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دونالد ترامپ رئیس جمور سابق این کشور آنقدر مرد نیست که برای شهادت درباره حمله سال ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره، در مقابل کمیته تحقیق حضور یابد.
کمیته منتخبی در مجلس نمایندگان آمریکا که در حال بررسی حمله به ساختمان کنگره آمریکا در روز ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ است اعلام کرد با ارسال احضاریه‌ای از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواسته مقابل این کمیته حاضر شده و اسناد لازم را ارائه دهد.
مدیران ارشد متا، توئیتر، یوتیوب و تیک تاک جلسه استماع ۳ ساعته در مقابل کمیته امنیت داخلی سنا را پشت سر گذاشتند. قانونگذاران تیک تاک را درباره جمع آوری اطلاعات بیومتریک تحت فشار گذاشتند.
ویدئویی از درگیری‌ها در منطقه سبز بغداد بین افراد مسلح وابسته به جریان صدر و نیرو‌های امنیتی منتشر شده به نحوی که افراد مسلح با انواع سلاح‌های سبک و سنگین ازجمله آر پی جی به مقابله با نیرو‌های امنیتی پرداخته اند. این در حالی است که ساعاتی پیش مقتدی صدر طی سخنانی خواستار عقب‌نشینی طرفدارانش از منطقه سبز بغداد شد و تصریح کرد: در عرض یک ساعت طرفداران صدر باید از اطراف منطقه سبز و پارلمان عقب نشینی کنند و گرنه من از آنها تبری می‌جوییم. او گفت که من یک شهروند عراقی هستم و دیگر در سیاست دخالت نمی‌کنم و کناره گیری من از سیاست، یک کناره گیری شرعی براساس موضع مرجعیت دینی است.
مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ