ند پرایس با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه برخی شرکت‌های مرتبط با صنایع پهپادی ایران، گفت: ما مسلما تحریم‌های بعدی را از قبل اعلام نمی‌کنیم، اما همچنان به دنبال اهدافی خواهیم بود که به ما اجازه می‌دهد با این نوع رابطه روسیه و ایران و عینا با عرضه فناوری پهپادی از ایران به روسیه مقابله کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که با وجود تلاش‌های فشرده به خصوص از طرف آمریکا اما توافق عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و عربستان به این زودی‌ها امکان‌پذیر نیست.
بایدن پس از سفر بلینکن به پکن گفت که روابط آمریکا و چین در مسیر درست قرار دارد.
یک وب‌سایت آمریکایی از اعمال فشار آمریکا به کشورهای عربی جهت جلوگیری از عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی و سوریه، از طریق وضع تحریم‌های جدید ضد این کشور خبر داد.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز ضمن فاش کردن «آموزش تروریست‌ها در التنف از سوی واشنگتن» تصریح کرد: آمریکا از احیای روابط ایران و عربستان خرسند نیست.
وزیر خارجه چین بر این باور است که ثبات روابط واشنگتن و پکن، باید اولویت آمریکا باشد چون این کشور جهش مثبتی که در نشست بالی حاصل شده بود را مختل کرده است.
یک کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عربستان تا زمانی‌که مسأله فلسطین حل‌وفصل نشود، به سوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهد رفت.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز با اشاره به «واکنش مناسب مسکو به پیوستن فنلاند به ناتو» تصریح کرد: روابط روسیه و آمریکا در معرض فروپاشی است.
رئیس سیا روابط آمریکا با روسیه را بسیار خصمانه خواند.
نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوکراین گفت که غرب خواهان تضعیف روسیه و از هم گسیختگی چین است تا خودش دست برتر را در جهان داشته باشد.
جزیره خودمختار تایوان از افزایش دائمی روابط نظامی با آمریکا خبر داد و رئیس این جزیره مدعی شد که تایپه و واشنگتن برای مقابله با توسعه‌طلبی استبدادگرایان همکاری خواهند کرد.
وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه و کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا که به اوکراین سفر کرده‌اند، در جمع خبرنگاران مدعی شدند که روسیه به دلیل مواجه شدن با کمبود در توان موشکی و پهپادی خود به ایران و کره شمالی روی آورده است.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که در حال حاضر زمان برای عادی سازی روابط با سوریه مناسب نیست.
وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر نگرانی خود را درباره همسویی و نزدیکی روابط چین و روسیه ابراز کرد.
ارتش ایالات متحده و لیتوانی در حال بررسی گسترش همکاری اطلاعاتی و امنیتی هستند.
یک رسانه عرب زبان از بحران در روابط آمریکا و عربستان و نگاه ریاض به شرق و برقراری روابط قوی با چین و روسیه پرده برداشته است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید وجود برخی مذاکرات و روابط پشت پرده میان واشنگتن و مسکو را تائید کرد.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه واشنگتن نگران تعمیق روابط ایران و روسیه است، اعلام کرد که کشورش منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) خارج نمی‌شود.
رئیس سابق اطلاعات ارتش ترکیه با اشاره به روابط یونان و ترکیه گفت: دلیل به بن بست رسیدن مذاکرات دو کشور در شرایط کنونی، سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا در مدیترانه شرقی است.
سخنگوی حماس به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره سفر هیئت حماس به سوریه واکنش نشان داد.
«همزمان با وقوع اعتراضات و اغتشاشات اخیر در کشورمان و در عین حال، توقف مذاکرات اتمی وین و وضع تحریم‌هایی از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا علیه ایران و البته تقویت پیوند‌های تهران با قدرت‌های شرقی، بسیاری به طرح این سوال می‌پردازند که آینده روابط ایران با مجموعه جهان غرب و به طور خاص آمریکا چگونه خواهد بود؟ در این راستا، ۴ کارشناس حوزه سیاست خارجی در گفتگو با فرارو، به این پرسش پاسخ داده اند.»
سخنگوی دولت با اشاره به درس‌های کودتای ۲۸ مرداد تاکید کرد: اعتماد به آمریکا در روابط بین‌الملل معنی ندارد، نحوه مواجهه با این کشور باید با قدرت، عزت و تضمین کافی باشد.
دفتر نمایندگی تجاری آمریکا از برگزاری مذاکرات تجاری میان این کشور و تایوان خبر داد.
برای جلسه شورای عالی امنیت ملی، علی رغم خواست رهبری، آقای خاتمی و آقای روحانی، گفته بودم شرکت نمی کنم، ولی با اصرار زیاد پذیرفتم.
رمزارز پیشگام جهان در روند نزولی شدید خود در تلاش برای یافتن پشتیبانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ